C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 Apr 17, 2024 #1 Jeg spekulerer på, om en anden ikke-nukleofil base som diisopropylethylamin kan erstatte diethylmethylamin i PyBOP-syntesen af LSD.
Jeg spekulerer på, om en anden ikke-nukleofil base som diisopropylethylamin kan erstatte diethylmethylamin i PyBOP-syntesen af LSD.
HerrHaber Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 15, 2023 Messages 577 Reaction score 314 Points 63 23 Apr #2 sandsynligvis ja, men udbytte og tid vil variere, og jeg vil hellere gå efter den, der er kendt for at være vellykket C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 24 Apr #3 Nogen på reddit bekræftede, at det faktisk var en passende erstatning. Udbytte, idk, men det vil fungere. Upvote 0 Downvote
sandsynligvis ja, men udbytte og tid vil variere, og jeg vil hellere gå efter den, der er kendt for at være vellykket
C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 24 Apr #3 Nogen på reddit bekræftede, at det faktisk var en passende erstatning. Udbytte, idk, men det vil fungere.
Nogen på reddit bekræftede, at det faktisk var en passende erstatning. Udbytte, idk, men det vil fungere.
HerrHaber Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 15, 2023 Messages 577 Reaction score 314 Points 63 09 Sep #4 diisopropyl ehyl amine måske ... C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 10 Sep #5 DEIsoP kan bruges, det beviste en fyr på en nyligt nedlagt kemi-subreddit. Upvote 0 Downvote
C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 10 Sep #5 DEIsoP kan bruges, det beviste en fyr på en nyligt nedlagt kemi-subreddit.