Question Spørgsmål til producenterne her på BB-forummet. Hvad er din mest succesfulde obfuscating til sendte pakker?

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Tænk på dette som en slags afstemning. Jeg er i gang med at undersøge, hvad der ser ud til at være den mest succesfulde metode blandt lægemiddelforsendelser til købere. Vi har alle vores egne unikke teknikker til at skjule pakker med stoffer for at undgå, at de bliver beslaglagt under forsendelsen. Så jeg vil gerne spørge andre producenter, hvordan I gør det?

For at holde indlægget rent ville det være rart, hvis du beskrev din teknik og noterede, hvilket specifikt stof det gælder (man kan tilsløre forskellige stoffer på forskellige måder). Det ville være rart at vide, om en pakke pakket på denne måde nogensinde er blevet beslaglagt. Beskriv venligst, hvad der gør din metode unik, og hvilke fordele/sikkerhedsforanstaltninger den medfører. Det ville også være dejligt, hvis du havde brugt forskellige måder over tid til at sammenligne dem individuelt baseret på din personlige mening. Måske vigtigst af alt, så fortæl os om de etiketter, der er knyttet til det specifikke lægemiddel (hvordan du har mærket pakken på ydersiden, så tolderne kan læse den).

Dette indlæg er virkelig rettet mod folk med erfaring. Hvis du har sendt én pakke og er færdig med det, er det ikke noget bevis på, at din fremgangsmåde er effektiv. Jeg er ikke fancy og sådan noget. Du behøver ikke at være "producent" for at deltage i denne tråd. Bare nogle personlige erfaringer.

Jeg tror ikke, at en lille diskussion ville skade nogen.
 

mistun

Don't buy from me
Member
Joined
May 17, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Alt, hvad jeg nogensinde har sendt med posten, blev sendt i dobbelte vakuumposer (en pose inden i en pose). Jeg bruger handsker, og hver pose rengøres med isopropylalkohol eller ethanol og skrubbes grundigt, efter at den er blevet forseglet. Det forhindrer stort set enhver lugt i at trænge ud, og vakuumposer er i sig selv ret billige.
Jeg har aldrig fået en pakke beslaglagt, men jeg har aldrig sendt internationalt, så det er måske ikke helt relevant. Jeg har med succes sendt svampe, hash og meskalin på den måde.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Fedt nok. Tak for dit input. Lægger du noget andet i pakken end den dobbeltforseglede vakuumpose til at blande det i?
 

mistun

Don't buy from me
Member
Joined
May 17, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Nej, men det er noget, jeg bør arbejde mere på. Jeg har også hørt om nogle metoder til at skjule kokain, f.eks. adsorberet på trækul eller blandet med thiocyanat.
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Læs den tråd, du kommenterer på, hvis nogen siger, at en metode til at skjule kokain er thiocyanat, er det normalt at spørge, hvordan det gøres, det er ikke alle, der ved, hvad thiocyanat er.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Sådan har du ikke formuleret det før. Det virkede næsten, som om du kommenterede på den forkerte tråd. Hvis du havde sagt noget i retning af "Jeg så folk bruge thiocyanat. Hvorfor? Hvordan hjælper det?", ville det have givet mening, men dit udtryk antyder slet ikke et forsendelsesforhold.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Hvad synes du om at pakke stoffer ved hjælp af en 3d-printer til hjemmet?

Når man sender stoffer, er det vigtigt at efterligne den korrekte forklaring, som er angivet i dokumenterne (konnossement).

Hvis det er muligt, er det bedre at bruge automatisk levering, fordi pakken passerer kontrolscannerne i luften.

Det er nødvendigt at gøre brug af falske person- og kontaktdata.

Jeg har nogle gange gemt stoffer i elektronik.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Det overvejede jeg faktisk også. I mange lande er der særlige elektronikskraldespande, som man kan plyndre for at få fat i forskelligt ødelagt elektronik, herunder printplader og lignende. De varierer meget i tæthed over hele overfladen, og det er det, røntgenscannerne kigger efter. Det virker som den ultimative måde at skjule stoffer på, hvis man på en eller anden måde fordeler dem jævnt på overfladen af f.eks. et tilfældigt printkort. Det er godt.
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Hvis der sendes dyre og store mængder, skal det matche historien. Det kan ikke være en billig lokkedue, hvis forsendelsen koster 2000 USD eller lignende. Det skal matche historien. Hvis lokkeduen ser dyr og veludført ud, er det troværdigt, at folk køber den og betaler tusindvis af kroner for at få den sendt. Man er nødt til at være kreativ for at tjene penge
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Jeg fik en prøve på kodein fra Kina, og da den ankom, fik jeg en frugtkage. Det forvirrede mig, og jeg begyndte at tro, at det var gennemvædet i kagen eller noget, indtil jeg endelig indså, at den havde en falsk midte. Så kunne jeg finde den side, der var åbnet, og ganske rigtigt var der en pose med mager medicin indeni. Og den kom igennem den kinesiske og amerikanske told. Det var sgu ret smart.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Interessant, blev dette bestilt via Alibaba?
 
View previous replies…

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Det var faktisk en leverandør herfra, der lavede et indlæg på prøveforummet med flere forskellige stoffer at tilbyde. Jeg kontaktede ham først og fik det kemikalie, jeg ville have, og han fik det sendt i løbet af et par dage, og det nåede mig i USA på lidt over to uger, tror jeg. Jeg glædede mig til at skrive en anmeldelse til ham og gøre nogle rigtige forretninger med ham, men han er forsvundet. Jeg kan ikke finde ham eller hans indlæg nogen steder, og jeg spurgte endda mod'en, og han sagde, at han ikke vidste noget om det. Det er helt vildt.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Damn man o_O

Jeg havde det samme med en fyr fra Spanien, der sendte mig 10 flasker kodein til en fantastisk pris og aldrig dukkede op igen efter den første succesfulde ordre, det gør ondt :D :D
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Det er sgu hårdt, det gør altid ondt at miste et stik på den måde.
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Populære stoffer er et mareridt at sende. Hvis hundene kan lugte det, bliver dit job meget sværere. Ukrudt, coce, xtc, meth osv. Kræver vakuumforsegling, og selv da er det ikke en garanti. Med disse stoffer spiller du dybest set et spil om, hvorvidt de bliver fanget eller ej. Hvis du er rigtig god, vil måske 5 % af dine pakker blive beslaglagt. Det er næsten umuligt, at ingen bliver beslaglagt. Det er folk ikke klar over, det handler mere om, hvordan pakken blev sendt end om noget andet. Hvis der er nogen røde flag med den, er der gode chancer for, at den bliver gennemsøgt. Ingen returadresse, tvetydig beskrivelse, etiket oprettet online, lav påstået værdi osv.
For det, jeg sender i øjeblikket, er det ret nemt. Afhængigt af landet behøver jeg nogle gange slet ikke at skjule det, fordi det er lovligt. De kan ikke beslaglægge varer, der ikke er forbudte. Jeg plejer dog at gemme det i en genstand. Noget lille, der kan udhules, så der er plads til et par gram pulver. Genstanden må heller ikke være let at åbne. Genstanden skal ødelægges for at få adgang til indholdet. Så længe den er pakket godt ind, ser den heller ikke mistænkelig ud på et røntgenbillede. Jeg bruger vatkugler til at pakke den helt tæt, så der ikke er noget tomt rum. Genstanden bør heller ikke være alt for tung eller let i forhold til, hvad det er, så du kan kun lægge så meget i en genstand eller være nødt til virkelig at fylde den med vat eller noget andet for at få vægten op. TØR ALT AF!!! I stedet for at bryde genstanden op, hvis de finder den mistænkelig, vil de tørre ydersiden af og teste den for rester. Forhåbentlig hjælper dette
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Testning udefra. Interessant bemærkning...
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Undskyld, nej, jeg mener bare den genstand, produktet befinder sig i. Hvis jeg f.eks. gemmer kokain i en bamse, vil de sandsynligvis ikke ødelægge bamsen, men i stedet se, om der er små mængder på indersiden af pakken eller bamsen. Hvis det er positivt, så har de dig. Jeg burde have gjort det mere klart, jeg kan godt se, hvor forvirringen kommer fra. Nej, de tager ikke prøver på ydersiden.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Ja, det forstod jeg godt. Jeg fandt virkelig din kommentar interessant. Ingen ironi involveret
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Spillet bliver mere kompliceret, når du kommer til forsendelse af hundrede gram.
Men ja, det er det.
Det første røde flag er oprindelseslandet. Hvis du bor i en narkotikastat, vil du have problemer med at sende til andre kontinenter som USA.
Jeg så nogle små G'er tilbyde forsendelse fra Europa til USA eller Australien med ekspres. Det har aldrig rigtig fungeret, langsomt og stabilt er den bedste løsning, og jeg kender mange smarte leverandører, der kun tilbyder almindelig post til disse lande. Du behøver kun at få beslaglagt én pakke for at komme i gang med at opbygge og efterforske sagen. Hold dig sikker G's og sidst.
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Hvis du sender store mængder, er det hele et spil med tal. Falske adresser er et must. Modtageren skal bruge en postboks med et falsk navn. Send med ekspres. Målet her er simpelthen at slå systemet. Følg sporingsnummeret. Brug en VPN, når du tjekker sporingsnummeret!!! Hvis pakken er det mindste forsinket, så glem alt om den. Så er den væk. Hvis der ikke er nogen forsinkelser, og den bliver leveret til tiden, er der gode chancer. Dette er ikke et spil, du kan spille for evigt. Tjen dine penge, og forsvind, før der er bygget en virkelig stærk sag op mod dig. BLIV IKKE TRYG! Tro aldrig, at fordi det virkede én gang uden problemer, så vil det virke igen.
 
Top