Lilla MDMA er bullshit aka svindel

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Se ... ingen i Holland producerede homoseksuelt farvet mdma ... eller champagne eller cola ... Hvorfor er det lilla?

1. for at snyde med testen. nogle har set, at den blev grøn, og så blev den lilla ...

2.
Lilla MDMA er et psykedelisk stof, der først blev syntetiseret i 1912 af Alexander Shulgin. Lilla MDMA er et syntetisk derivat af MDMA (ecstasy), der indeholder den samme kemiske struktur som MDMA, men med en anden farve. Det vides ikke, hvor længe stoffet har eksisteret, men det menes at være blevet skabt i 1912.
Lilla MDMA er et populært rekreativt stof, der ofte sælges under navne som "lilla ecstasy", "lilla kærlighed", "kærlighedsmedicin", "MDMA-X", "MDA-X" og "lilla MDA". Lilla MDMA er et krystallinsk fast stof, der er hvidt til off-white i farven. Det er opløseligt i alkohol, ether og acetone.
Lilla MDMA er lidt mindre potent end ren MDMA, men det giver lignende effekter. Lilla MDMA kaldes undertiden "purple X", "mauve X", "purple love", "MDMX", "mdma x", "x love" og "purple mda".
Lilla MDMA er kemisk identisk med MDMA bortset fra farven. Forskellen mellem MDMA og Purple MDMA er, at MDMA er en hvid krystal, mens Purple MDMA er en bleg gulbrun krystal. Lilla MDMA fremstilles ved at blande MDMA med en lille mængde af farvestoffet indigo carmine. Indigokarmin er et naturligt pigment, der kommer fra indigoplantens rodbark. Purple MDMA er et meget stærkt psykedelisk stof, der giver intense hallucinationer og en følelse af eufori.
Purple MDMA er et kraftigt hallucinogen, der får brugerne til at opleve levende farver, lyde og billeder. Purple MDMA er et stærkt vanedannende stof, der påvirker hjernen og nervesystemet. Purple MDMA er et farligt stof, som kun bør tages med forsigtighed.
Purple MDMA er ulovligt i mange lande, herunder Australien, Canada, Tyskland, Irland, New Zealand, Norge, Spanien, Sverige, Schweiz og Storbritannien. Purple MDMA er lovligt i nogle stater i USA, herunder Californien, Colorado, Florida, Hawaii, Maine, Maryland, Massachusetts, Nevada, New Jersey, North Dakota, Oregon, Rhode Island, South Carolina, Vermont, Washington og Wisconsin. Purple MDMA betragtes som et Schedule I-kontrolleret stof i USA.
Purple MDMA kan købes online og i headshops over hele verden. Purple MDMA sælges ofte under navne som purple ecstasy, purple love, love-drug, mdma-x, mda-x og purple mda. Purple MDMA sælges ofte som en blanding, der indeholder MDMA, koffein og andre stoffer.
Purple MDMA blandes ofte med andre stoffer som kokain, ketamin, LSD, svampe og marihuana. Purple MDMA kombineres ofte med andre stoffer for at skabe en stærkere rus.
Purple MDMA indtages ofte oralt, ryges, sniffes, injiceres intravenøst eller indtages via rygeudstyr. Purple MDMA tilsættes ofte til drikkevarer og fødevarer for at forbedre smagen. Purple MDMA tages ofte alene eller sammen med venner. Purple MDMA bruges ofte rekreativt.
Purple MDMA misbruges ofte af folk, der bruger det til at blive høje. Purple MDMA er et psykoaktivt stof, der giver psykedeliske oplevelser. Purple MDMA er et stof, der ændrer bevidsthed og opfattelse. Purple MDMA er et psykedelisk stof. Purple MDMA er et stimulerende stof, der øger hjertefrekvensen og blodtrykket.


Alle disse mennesker med gode historier kan rende og hoppe ... I er bare nogle røvhuller.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
næsten alle nylige negative lyde handlede om 8/10 lilla piller, der indeholder høje doser mdma.... deres simple sind stolede på væsken ... forventede aldrig svindel ... den indeholder en høj dosis, som de fejlagtigt hævder kun er mdma, men kan være meget mere, hvis du putter farve i ... #dingdong
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Jeg har forsøgt at finde flere oplysninger om, hvorfor mdma skulle være lilla. Der er et par rapporter på Reddit, der siger, at det er det samme som madfarve, andre rapporter siger, at det er fra en syntesemetode, der kommer fra Canada.

Jeg vil være ærlig og sige, at da jeg var ung for mange år siden 🤣, havde jeg mdma, som var grå og næsten lilla i lyset.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
jeg kender det der champagne-agtige .... i holland havde vi det i gamle dage, det er næsten som rocksugar eller candysugar på engelsk, men ikke lilla, men et violet skær over det eller sprinkle.... det er ikke det her mørke lort

 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Se, hvad man får, hvis man oversætter sukker til engelsk ... dengang gjorde man sukkeret sort og solgte det som medicin....hahhas lovely

Slik består af klumper af krystalliseret sukker og kaldes også kandissukker. Slik har sin oprindelse i Indien og Iran. Det fremstilles ved meget langsomt at lade store krystaller vokse på bomuldstråde eller træpinde i en overmættet, varm sukkeropløsning. Det tager flere uger. For at opnå de mørke kandisvarianter tilsættes en karamelopløsning. Kandisukker bruges hovedsageligt i kaffe eller te, men også som pynt på kage; kandiskage. Candy sticks er pinde fyldt med slik, som bruges i te. Den hollandske læge Boerhaave ordinerede sort slik i det 17. århundrede som et middel mod ondt i halsen og forkølelse.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Tror du ikke, at noget som dette ser mere indbydende ud at sætte i dit system...?


N7bjvCsdZQ
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Selv navnet er tilsyneladende bedragerisk: "Lilla MDMA er en bleg gulbrun krystal."
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Jeg kan bare ikke lide folk, der sælger ting, som ikke er, som de skal være. Plus betalte top dollar for og lod en tjene nemme penge og blev stadig kneppet... de fleste mennesker ved ikke en skid, de køber sel eller tager... men hvis du ved det og med vilje forsøger at tjene nemme penge og er ligeglad... er jeg heller ikke ligeglad, så hvis vi ville mødes...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg rodede rundt på Google scholar, og en kilde nævnte
1,3-Benzodioxolylbutanamin (også kendt som 3,4-methylendioxybutanphenamin, MDB, BDB, J, og 3,4-methylendioxy-α-ethylphenethylamin som kaldet lilla ecstasy, og en anden henviste til
N-methyl-1-(3,4-methylendioxyphenyl)-3-butanamin (HMDMA)
Aka🤔🤔HOMO-mdma, som LYDER rigtigt 🤣😅😆
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
intet imod folk, der er ... jeg gjorde GHB pink, da de fleste brugere er homoseksuelle ... ville kalde det GayHB, men tænkte hmmm, så kunne folk måske føle sig fornærmede ;)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg chattede med nogle svampeavlere på et forum og kaldte en af dem for en homo. De syntes alle, at det var helt vildt sjovt. De var yngre mennesker og havde aldrig hørt det brugt på den måde. Deres første homoskældsord var f'et.
Bare for at gøre det klart, så bruger jeg aldrig de udtryk om LGBTQ-personer, jeg kalder kun mine venner de ting. Min kone er den officielle talsmand for den demiseksuelle identifikationsgruppe i en Fortune 500-virksomhed.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Jeg ved godt, det er en joke, men hvis din kone arbejder i en af de 500 største virksomheder, er der så nogen ledige job? Desperate tider og alt det der...
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Lilla MDMA er meget tydelig her i Canada. Det markedsføres ofte som havende ekstra kræfter sammenlignet med almindelig MDMA. Normalt, når man køber MDMA, er det "brunt sukker" eller i piller, så folk søger efter det lilla stof, da det menes at være mere rent. Jeg tror ikke, at det er et farvestof, der giver farven, men jeg har ikke noget bevis for det ud over at holde det og se det. Det testes med reagenser og FTIR som ægte MDMA (i hvert fald det produkt, jeg havde).
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
https://pubs.acs.org/doi/10.1021/acsomega.1c05520

Klar netadvarsel. Dette er den metode, der angiveligt producerer lilla mdma. Jeg er dog ikke kemiker. Lad os diskutere det.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Lad os tage det op.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Her i Spanien er lilla mdma ikke mdma, i hvert fald ikke denne.
HlazSt2gyq
40Dgbe8psk
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Korrekt affald ... jeg havde eutylone ... besluttede at smide væk ... det er fucked up stuff
 

PokemonGO

Don't buy from me
New Member
Joined
May 15, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Meget mere lignende mdma er 5-mapb 6-mapb 5/6-apb
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
For mig, som er perfektionist, er selv champagne eller cola en markedsføring aka bulshit og fraude. MDMA skal være rent hvidt.
 

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
19
Points
8
Selv ren hvid mdma eller klare krystaller er jeg stødt på bullshit, der tester som mdma. Jeg har også før trukket lilla ud af hvid mdma. Jeg tror, at lilla er forårsaget af borhydrider.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Du har ret, brormand. Selv temmelig hvid mdma efter tredobbelt omkrystallisering kunne kun være 87% i henhold til laboratorietest.
Hvad er din mening: det bedste opløsningsmiddel til at adskille alle disse forurenende stoffer, når der udføres baseekstraktion?

YnQ6oDSLy2
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Shulgin blev født i 1925. Jeg tvivler på, at han kunne lave synth i 1912 ))))))))))))
 

threedee

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 19, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Desuden arbejdede han ikke for Merck Pharmaceuticals, som patenterede MDMA i 1913.
 
Top