Dr.Dexter Don't buy from me New Member Joined Dec 15, 2022 Messages 1 Reaction score 0 Points 1 Dec 15, 2022 #1 Hej mine herrer, jeg vil gerne vide, om I synes, at en 10 CFM, 1 HP (750W) og 15 mikron infektionspumpe er et godt køb. Jeg planlægger at bruge den til vakuumfiltrering og destillation.
Hej mine herrer, jeg vil gerne vide, om I synes, at en 10 CFM, 1 HP (750W) og 15 mikron infektionspumpe er et godt køb. Jeg planlægger at bruge den til vakuumfiltrering og destillation.
G.Patton Expert Joined Jul 5, 2021 Messages 2,713 Solutions 3 Reaction score 2,870 Points 113 Deals 1 16 Dec #2 Hvilke glasvarer vil du bruge? Hvilken skala? Det ville være okay til almindelig rotovap. Vær forsigtig med vakuum, især mindre end 2 mm hg. Brug et manometer. Tilvejebringelse og anvendelse af vakuum i et laboratorium Last edited: Dec 16, 2022 Upvote 0 Downvote
Hvilke glasvarer vil du bruge? Hvilken skala? Det ville være okay til almindelig rotovap. Vær forsigtig med vakuum, især mindre end 2 mm hg. Brug et manometer. Tilvejebringelse og anvendelse af vakuum i et laboratorium
Zarder Don't buy from me Resident Joined Dec 17, 2022 Messages 39 Reaction score 7 Points 8 18 Dec #3 Sørg også for at bruge en vakuumfælde, jeg mistede for nylig en pumpe for tidligt på grund af kontinuerlig brug uden en fin fælde. Upvote 0 Downvote
Sørg også for at bruge en vakuumfælde, jeg mistede for nylig en pumpe for tidligt på grund af kontinuerlig brug uden en fin fælde.