Looking for a vendor Psykonauten søger altid

helon262

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hej alle sammen, jeg er lige blevet medlem og er glad for at finde så stor en ressource her. Som verden ser ud nu, er det rart at finde åbne tanker og diskussioner uden censur og forbud. Selvom jeg vil bruge en del tid her i fremtiden på at gennemse alle oplysningerne på siden, håbede jeg, at I kunne give mig et forspring i forhold til at finde en god leverandør af LSD, COCAINE og XANAX? Det har været hårdt at se de sidste ti eller flere år, hvor kvaliteten af stoffer er faldet, mens prisen er steget. Fjolserne i forsvarsministeriet og DEA har gjort forstadierne til kokain så svære at få fat i, at al den kokain, jeg har fået i alle disse år, har været affald lavet med en eller anden lorteudvinding og -forberedelse. Og jeg ville falde om, hvis jeg nogensinde kunne finde en rigtig xanax af farmaceutisk kvalitet, ikke en eller anden presset lorteanalog benzo, der er et giftigt forskningskemikalie ... Hvis nogen derude PLEASE kunne kaste mig en medicinsk livline, ville jeg være evigt taknemmelig.