Question Pseudoephedrine (120mg) Sustained Release piller til Meth muligt?

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har Levocetirizine (5 mg) + Pseudoephedrine (120 mg) piller. Kan jeg lave meth med disse piller? Jeg er fra Indien.

Attachments

• ba5rDSVoM9.jpg
    ba5rDSVoM9.jpg
    20.5 KB · Views: 157

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Disse tabletter er velegnede til produktion af metamfetamin. Du skal udvinde pseudoefedrin fra dem.
Jeg ved ikke, hvilken slags skal du har, og om efedrin kan udvindes med alkohol.
Derfor ville jeg lave støv af tabletter og opløse alt i vand, tilsætte en opløsning af NaOH-alkali til nsh 11-12 og fylde petroleumsether i ... udtrække basen flere gange med ether og vaske den med vand. Jeg ville tørre den ud af vandet.
Jeg ville destillere petroleumsether og omdanne basen til pseudoephedrinhydrochlorid.
Vælg derefter den teknologi, som du vil bruge til at få meth.

picture5757

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Rart at møde dig, sir. Jeg vil gerne vide mere om denne proces.

UAnW4yMwgO

M1wgkIBnJx

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Skal jeg bruge pseudoefedrinhydrochlorid eller efedrinhydrochlorid til at lave meth? For jeg har også disse hætteglas med efedrinhydroklorid, der hver indeholder 30 mg efedrinhydroklorid.

Attachments

• D9OdWhkVSi.jpeg
    D9OdWhkVSi.jpeg
    13.7 KB · Views: 131

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Der er ingen forskel.
For at få is skal du bruge l-efedrin eller d-pseudoefedrin. Som regel indeholder medicin den ønskede form.
Uanset hvad får du metamfetamin.
Det er meget nemt at udtrække det ønskede produkt fra ampullerne. Lav et vandbad og inddamp væsken på en plade, og vask efedrinhydrochloridet med vandfri acetone.

SonOfJessieBerg

Don't buy from me
Member
Reaction score
7
hej hank
Jeg har den samme pille. Der står endnu en ingrediens på blisterpakningen - Farve - jernoxid rød usp-nf. Den metode, du sagde, fungerer helt sikkert for pillen? fordi jeg søgte i reddit, siger det, at forskellige piller har forskellige metoder, men deres database er rent amerikansk.

Fysisk beskrivelse af pillen - 80% af pillen er hvid i farven, og resten 20% er lys rød farve

Jeg forstod ikke dette
"Udtræk basen flere gange med ether og vask den med vand. Jeg ville tørre den ud af vandet." "Jeg ville destillere petroleumseteren og omdanne basen til pseudoephedrinhydrochlorid."

Når æteren trækker psuedo i sig, skal vi fryse den, for at psuedo kan danne krystaller, ikke? Ligesom hvordan dmt-ekstraktion udføres, er nps frosset i 24 timer for at danne krystal. Er det det samme med psuedo? Psuedo er HCL, hvorfor skulle vi have brug for at destillere ether og omdanne basen til HCL igen?