Question Er det ikke værd at producere?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Jeg kan bare ikke få noget af matematikken til at gå op

Jeg ved, at der findes en række forstadier til lovlige og ulovlige kemikalier, men jeg kan bare ikke se, hvordan regnestykket går op, i hvert fald ikke med amerikanske straffe, når det gælder ulovlige varer.

Tag mdma. Det kan nemt sælges for 100 gram. En ounce solgt gram for gram er 2800, et kilo er bogstaveligt talt 100k. At sælge et kilo gram for gram kræver, at man kender en masse mennesker, en hel masse, og det udsætter dig for masser af risiko. 100.000 er dog gode penge for ikke ret meget hårdt arbejde.

Engros går tallene op, men risikoen er vanvittigt højere, og chancen for røveri og vold går langt op. Jeg ved ikke, hvor meget man kan sælge et kilo for, måske 40.000? Og ja, to eller tre salg om året, og så er du færdig for i år. Men hvordan lærer du folk at kende, som vil købe et kilo af dig? Det er også en stor risiko.

Det næste er, at du er leverandør til dit eget crew. De kan få kontakt med flere mennesker og sælge mere end dig alene, men det er meget mere risikabelt, og jeg forestiller mig, at det koster mere, hvis de bliver taget.

Jeg forstår godt det mørke net, men det er ikke noget, jeg kender til med hensyn til omfanget af salg osv. Så kom endelig med dit bud.

Jeg prøver bare at finde ud af, hvordan det kan betale sig at sælge ulovlige stoffer. Jeg kan have et job som mit, 40 timer om ugen, og tjene lidt under 40.000. Så det er ikke fantastisk, men det er mindre stressende end at sælge ting, som kunne give mig mere, men som også er langt mere risikabelt og bare en dårligere tid.

Er der nogen, der kan forklare økonomien i at sælge ting som mdma? Jeg kan bare ikke se, hvordan det overhovedet er det værd.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,101
Deals
1
Det lyder, som om du vil have nogen til at overtale dig til det. Økonomien i det har du. Arbejd i måske 5 dage, tag fri resten af året og tjen det, du tjener nu, i 48 uger 5 dage om ugen. Hvis du er smart nok, kan du sælge det på det mørke net og aflevere det i din by uden at skulle kende en eneste person.

metux1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Sælg ikke, hvor du er født, kameraer sporer dig nemt.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Lad os være generøse og sige, at et kg bmk koster 300 €, når der tages højde for tab ved omregning osv.
Medregner man tiden, som er forskellig for alle, medregner man opløsningsmidler og de få andre reagenser, der er nødvendige for at producere 1 kg metamfetamin, siger vi 600 €, hvilket er et meget højt skøn.
Engroshandel med metamfetamin er hvad? 15000 E/kg i det mindste.

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Jeg vil ikke overtales til det. Jeg er virkelig en kujon, jeg kører ofte for stærkt, men scanner konstant mine spejle og bliver så nervøs, når politiet er bag mig. Jeg har ikke engang gjort noget ulovligt for at være så nervøs.

Måske forstår jeg bare ikke, hvor hurtigt man kan sælge ting, og måske er det superhurtigt at sælge et kilo, hvis man gør det på det mørke net, men personligt er det bare ikke risikoen værd. Selv hvis der er 5 % chance for at blive anholdt i løbet af et år, føles det stadig for højt.

Men jeg kan godt se, hvad I siger. Man kan måske producere et antal kilo, sælge dem på forskellige måder og så holde fri et stykke tid. Det sænker temperaturen, og regningerne er betalt. Forstå også, at det er høje fortjenstmargener, man kan forvandle mindre end 1k til 15, eller bare mange gange mere end investeringen.

metux1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hvis du ikke har nogen købere i kg, skal du ikke starte, det er meget svært at finde ud af, hvem der køber i kg....

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Jeg undrer mig stadig over, hvorfor de fleste leverandører, der er direkte producenter eller har professionelle kemikere, der arbejder for dem, bare insisterer på mainstream-lægemidler, hvor konkurrencen bare er latterlig, og priserne falder mere og mere, mens den kvalitet, der forventes af køberne, altid er ekstremt høj. Og dette ikke kun med selve produktet, men med tjenesterne så gode som amazon inklusive natten over.

Det store antal af det, der betragtes som "Niche" -marked for flere mindre kendte lægemiddelfamilier, eller endda bare lægemiddelklasser, der tilhører deres respektive kategorier (stimulanser, empatogener, beroligende midler, dissos) - stadig sindssygt efterspurgt, men gik bare ubemærket hen i måneder, hvis ikke år, at købere stoppede med at prøve at finde legitime leverandører til sidst efter utallige svindel (hårdt, hold stadig troen en dag nyheden om en legitim leverandør vises) - er bare sat i baggrunden, når man laver matematik.

Uden at gå ind i nogle forbindelser, hvor moralske eller etiske emner kunne opstå, kunne et par eksempler være: A-PVP, beskidt billig at producere, men de eneste legitime leverandører, der findes på offentlige markeder, er i Rusland eller måske Polen (men ingen på DNM'er for det andet) - købere tilbød endda 150usd / g for ægte; MXE - selvom 2022 så flere ret gode alternativer, stadig på det øverste niveau, selv her så en batch solgt sidste år for 180usd / g; 4-MMC, dette findes heldigvis stadig, men hvis du er i EU, er det eneste sted på DNM'er, du kan finde nogle uden at blive flået med analoger, Storbritannien - jeg kunne fortsætte meget længe med en sådan liste for næsten alle større klasser, men det er nok til at give en idé.

Hvis en leverandør nu ville tænke sig om to gange, så gæt hvilken leverandør de verdensomspændende købere vil hoppe på uden at tænke sig om, så snart oplysningerne om et ægte parti, laboratorietestet fra de første købere, ser ud til at være bekræftet? Hele partiet blev udsolgt på mindre end en uge eller to, efter at oplysningerne blev spredt. Hvis man bare gentager et par gange og øger den producerede mængde, og før de andre leverandører indser, at det faktisk er en god idé, ville den nuværende leverandør have tjent nok til at gå glad på pension - det er aldrig sikkert at være (for) grådig.

For kemikere eller sælgere med nogle etiske eller moralske bekymringer for specifikke klasser med en endnu mere vanvittig anmodning på verdensplan, kan overskuddet nemt være 10 gange (kemiker -> sælger, ikke sælger -> køber, dette kan nemt stige 100-200 gange med nogle klasser), der er altid mulighed for at komme i kontakt med de kendte "ledere" af en sådan nichescene for at sikre en distribution, der vil rulle sikkert ud til brugere, der ved, hvordan man bruger disse forbindelser på en sikker måde, derfor ingen dårlige synder, bortset fra at holde sig ude af radarer uden at udsætte på offentlige markeder eller endda DD, hvis ikke for lille batchproduktion for at verificere legitimitet og levere hovedparten i en enkelt transaktion.

Sidst, men ikke mindst, er der nogle få andre klasser, der officielt aldrig er blevet frigivet, men hvor den rekreative brug er blevet bredt bekræftet med masser af rapporter og papirer/undersøgelser fra fortiden, der bekræfter sikkerheden for bivirkninger på kort og lang sigt. Nogle stoffer nåede endda det sidste kliniske forsøgsstadie, men af en eller anden grund (normalt farmaceutisk politik, som at et multinationalt selskab køber hele virksomheden og patenterne, og som om det aldrig er blevet set, da deres ringere produkt er mindre effektivt / ikke leverer en ordentlig kur, men godt nok til at holde patienterne stabile med et "sundt" livstidsforbrug og $$$ meget mere), derfor er en sådan forbindelse stadig helt lovlig over hele verden, de fleste patenter er uanset udløbet efter 50 år. Normalt kræver sådanne klasser en dygtigere kemiker, men det er ikke nødvendigt, og det er heller ikke nødvendigt med dyre forstadier. Den sikreste løsning for kemikere, der gerne vil tjene nogle gode penge, men ikke tage nogen risiko for at blive afsløret direkte eller indirekte og ødelægge deres karriere/glade liv med et fuldtidsjob og en familie.