Question Problem med adskillelse af sirupfortyndingsblanding

quickquestion123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hejsa

Undskyld for det lidt dumme spørgsmål, dette er ikke i nærheden af de seje kemiske ting, der diskuteres her, også undskyld, hvis det er i forkert sektion, kunne ikke beslutte, om det går her, opiater, madlavning Q & A osv, så pls fortælle mig at flytte, hvis forkert, men her er problemet.

Jeg har udviklet min egen hjemmebryggede magre opskrift i nogen tid (ikke kompliceret, jeg ved det), men jeg har forsøgt at få den så tæt på den rigtige ting som muligt. Jeg får kodein- og promethazinpiller og prøver at fortynde dem i så lidt vand som muligt. Når jeg har blandet dem ordentligt med en magnetisk omrører, blander jeg dem i højfruktosesirup (eller simpel sirup, som jeg laver på mit eget komfur, hvis jeg er ude) og en lillebitte smule alkohol for at konservere det (nogle gange). Derefter tilsætter jeg alle farvestoffer og smagsstoffer osv. og blander meget, meget grundigt i hånden, da min magnetomrører ikke kan håndtere siruppens viskositet. Men ... problemet er, at jeg kun har tendens til at nyde at drikke små mængder, da jeg synes, at meget gør mig for doven, så jeg ender normalt med at lave 8floz og strække det, og når jeg forlader det i et par dage, bemærker jeg, at det mælkehvide vand med alt opløst i det adskiller sig på toppen af sirupen (jeg antager på grund af de forskellige tætheder). Hvordan forhindrer jeg, at det sker? Det stinker, og jeg ved ikke noget om, hvad jeg laver, jeg vil ikke have en overdosis, og jeg vil ikke skulle blande om hver gang. Er der nogen, der kan give mig nogle tips? Tak til alle!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,110
Deals
1
Jeg har lagt 0 kræfter i forskningen, men den første indlysende tanke er, at man ikke skal tilsætte vand, men i stedet bruge ethanol. Så er der ikke noget vand at adskille, og du tilsætter alligevel alkohol som konserveringsmiddel. Jsu tilsæt det til de knuste piller i stedet for at tilsætte det senere