Looking for a vendor pmk glycidade

organicchemist2023

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hej Vi leder efter en leverandør med pmk glycidate på lager i Tyskland, og hjælp er meget værdsat
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
jeg har mulighed for at sende fra 1-20 kg pr. batch
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Hvis du vil handle på forummet, skal du først oprette annoncer
 
View previous replies…

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Jeg tjekkede annoncer (hvis det er dem, du mener), som tilbød $1000 i 30 dage ...
nedenfor to annoncer. næsten 30 dage ... lidt over 100 klik, 1 kun 1 kommentar (ikke bidragende) ...
PLeONbZSqQ
Jeg vil vædde på, at denne tilføjelse ikke genererer nogen aftale. hvis den ikke i det mindste brød selv på omkostningerne.
Hvordan forfølger jeg mig for at placere en tilføjelse? Eller er det bare at betale og derefter tillade i form af en "tilføjelse" ...

Vær venlig ikke at tage det som et angreb eller noget som helst ... vi hollændere kan være lyd uhøflige, hvis det slet ikke er meningen ... men det er bare min salgshjerne, der tænker højt ...

tak
 

Drsmurf

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
15
Reaction score
19
Points
3
Jeg ved, at du sagde Tyskland, der er muligheder fra Kina, og jeg ved, at de kommer igennem til Tyskland, cas-numrene er 28578-16-7 og 4676-39-5 er tilgængelige fra et velkendt kinesisk websted, brug deres escrow, du har brug for et muldyr eller en falsk bank for at foretage betaling.
 
Top