Question PLEASE HJÆLP!!! offentlige od juridiske problemer :(

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Jeg fuckede seriøst op, tog en overdosis af is i offentligheden. Jeg tror, at nogen ringede til politiet, fordi jeg hørte nogen nævne stoffer i et opkald, og jeg så tre politibiler kort efter, så jeg gik så hurtigt, jeg kunne (uden at ligne et totalt crackhoved), men jeg flippede ud og efterlod tasken på stedet, og jeg ved, at den har fingeraftryk og sandsynligvis rester. Jeg er så bange. Hvad gør jeg?

Jeg er måske bare paranoid, fordi jeg havde hørelseshallucinationer, da jeg kom hjem, men jeg tror, at jeg er på røven.
Jeg er en kendt bruger i mit område (ikke ice, men andre ting).
 
Solution
If they didn't see you in possession of the bag and then immediately aquire it without taking their eyes off of it, they can not show a chain of possession that unequivocally leads to you. If you have never been arrested before they don't have your fingerprints. If you have, did they take your prints? They don't magically have them. Paraphernalia is a low charge and they likely wouldn't waste their time prosecuting a paraphernalia charge less than 1)2g depending on the state) even if they come to harass you, be confident that the case isn't a slam dunk and it's a low charge. If you admit nothing they have nothing. You handed out a dozen sandwiches to homeless people, one of them subsequently used the empty bag to hold some drugs. That's...

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Det er nok også vigtigt at bemærke, at jeg var synligt nervøs. Jeg var tørlagt nonstop, svedte virkelig meget, og jeg så skidebange ud (for det var jeg).
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Hvilke juridiske problemer er der allerede opstået?
Der er ingen grund til at bekymre sig på forhånd.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
ingen endnu, så du har ret ^^;

Jeg er bare nervøs, fordi jeg ved, at jeg kan blive identificeret på grund af fingeraftrykkene.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Hvilket land taler vi om, Storbritannien? Vi har stort set samme type retssystem. Var tasken, du efterlod, væk, da du kom tilbage? Hvor meget var der i tasken? Jeg tror, at hvis du nægtede alt over hele linjen, ville det være umuligt at retsforfølge. Den eneste person, der kan få dig i problemer, er dig selv. Fortæl ikke politiet en skid, og du får en bøde. Er du kvinde eller mand?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Jeg er i USA. Jeg har ikke forladt mit hus siden da, så jeg ved ikke, om den stadig er der. Tasken var stort set tom, måske med lidt rester. Jeg er kvinde. Ville det stadig være umuligt, selv med fingeraftryk?
 
View previous replies…

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Er du nogensinde blevet arresteret? Hvilken stat befinder du dig i? Er du tilfældigvis kemiker?
Hvis du aldrig er blevet arresteret i USA, er det meget usandsynligt, at de har dine fingeraftryk, og det er endnu mindre sandsynligt, at de kan ses på tasken.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Og alt, hvad du gjorde, var at vakle rundt? Hvis du havde en anden farve end hvid, ville det være svært at blive anholdt her lige nu. Hvis det er i Californien, vil jeg endda repræsentere dig, men jeg siger dig, at du har det fint. Medmindre du er en smuk hvid pige, så er du i store problemer.
 
  • Haha
Reactions: vis

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Det er kompliceret, men det er godt.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
og ja, jeg flippede synligt ud, og på et tidspunkt kastede jeg meget op. asiatisk + hvid blanding, men jeg er solbrændt, så :/
 
  • Wow
Reactions: vis

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93
Hvis der ikke findes ulovlige stoffer i din taske, er der ikke noget problem. Man ved aldrig, hvorfor man kastede op, måske blev man forgiftet. Jeg anbefaler, at du får en god nats søvn, tager vitaminer og vurderer situationen uden paranoia. Og i fremtiden skal du være forsigtig med tunge stoffer, de skal være sjove, ikke problemer.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
du har ret, jeg vil prøve ikke at bekymre mig om det. tak sm :)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Hvis de ikke så dig være i besiddelse af tasken og derefter straks erhverver den uden at tage øjnene fra den, kan de ikke vise en kæde af besiddelse, der utvetydigt fører til dig. Hvis du aldrig er blevet anholdt før, har de ikke dine fingeraftryk. Hvis du har, har de så taget dine fingeraftryk? De har dem ikke på magisk vis. Parafernalia er en lav sigtelse, og de vil sandsynligvis ikke spilde deres tid på at retsforfølge en sigtelse for parafernalia på mindre end 1)2g afhængigt af staten), selv hvis de kommer for at chikanere dig, skal du være sikker på, at sagen ikke er en slam dunk, og at det er en lav sigtelse. Hvis du ikke indrømmer noget, har de intet. Du delte et dusin sandwiches ud til hjemløse, og en af dem brugte efterfølgende den tomme pose til at opbevare nogle stoffer. Det er ikke dit problem. De lyver måske og siger, at de så dig eller har en video. Du svarer ikke på spørgsmål lige nu.
 
Solution

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg slap engang for en sigtelse for marihuana (faktisk to gange), fordi jeg havde posen med dollars i min pung. Og de så den ikke i første omgang. Da vi kom til politikontoret, og de fandt den, havde den ligget i bilens bagagerum, men der var ikke gjort rede for den, så der var ingen kæde af besiddelse. Den anden gang fortalte jeg dem i retten, at jeg ville have det testet uafhængigt, og de kunne ikke finde på det. Jeg havde mistanke om, at det ville være tilfældet, fordi betjenten kommenterede, hvor godt det var (det var omkring 1998, før der var masser af marihuana af høj kvalitet), og han var sheriffens søn, som jeg vidste havde røget hash, før han blev politibetjent.
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
11
Points
8
Jeg elsker KORRUPTION!!!
Der er ikke noget bedre end korruption).
Ændr din tankegang, led efter korrupte embedsmænd i høje kredse, bliv en *Maecenas*.
Og lav dine egne regler!)
 

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
45
Reaction score
31
Points
18
Deals
11
Du behøver ikke at bekymre dig. Det er ikke ulovligt at bruge stoffer. Hvis de finder din taske med fingeraftryk, betyder det ikke noget, for der er altid nogen, der kan snyde dig ved at lægge noget i den.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Brug af stoffer ER ulovligt
Afsnit 2925.31 - Misbrug af skadelige rusmidler
(A) Med undtagelse af lovlig forskning, kliniske, medicinske, dentale eller veterinære formål må ingen person, med det formål at fremkalde forgiftning eller lignende fysiologiske virkninger, skaffe, besidde eller bruge et skadeligt rusmiddel.
(B) Den, der overtræder denne paragraf, gør sig skyldig i misbrug af skadelige rusmidler, en forseelse af første grad. Hvis gerningsmanden tidligere er blevet dømt for et stofmisbrug, er misbrug af skadelige rusmidler en forbrydelse af femte grad.
(C)
 

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
45
Reaction score
31
Points
18
Deals
11
Okay, okay. Hvis du siger det. Min fejl.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Det er en af de ting, der afhænger af, hvor du er. I Californien, Oregon og Washington praktiserer de skadesreduktion, så selv om det teknisk set er ulovligt, anklager de aldrig folk for stofmisbrug. I andre stater bruger de det som sandsynlig grund til at få en ransagningskendelse eller undersøge sagen, men det bliver som regel droppet i retten. I andre stater anklager de dig for alt, hvad de kan. Det er ikke kun stater, men forskellige jurisdiktioner har forskellige politikker.
 
Top