Question Sanktioner for import af prækursorer?

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hej, er der nogen, der kender straffen i Tyskland for import af bmk 5449-12-7?

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Det burde ikke være ulovligt, så længe jeg ved, at det er lovligt i Kina. Og selv hvis det er ulovligt, burde du nemt kunne slippe ud af det. Så længe du har dummet dig. Hvorfor spørger du?

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Ja, jeg spørger, fordi bmk 5449-12-7 nu er på listen. Et behageligt alternativ.

101-39-3 kan omdannes ret godt (teoretisk) til P2P med oxon, h2so4

Det vil jeg gerne teste, men jeg vil ikke gå over tolden, hvis det kan undgås.

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Er du sikker på, at det er 5449-12-7, der er anført, mine oplysninger er forskellige, jeg ved nu, at kun PMK-ethylglycidater er forbudt.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hvis det ikke er tilfældet, skal du være opmærksom på det, der står med småt, desværre på tysk.

Attachments

• q0Lek3ZIWc.jpg
    q0Lek3ZIWc.jpg
    2.3 MB · Views: 21

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Jeg taler og læser perfekt tysk, der er skrivning af BMK glycidate og skjult CAS-nummer, men i de små bogstaver ned er det også talt fra BMK Glycidic acid, hvis det er sådan, så er det virkelig forbudt. Det er et stort problem, hvis det måske er, at kineserne har et nyt produkt til P2P. Straffen i mit land for prækursorer er 3-12 års fængsel, jeg ved ikke, hvor meget der er i Tyskland, men vær sikker på, at det vil være fængsel.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Okay, tak, det lyder som en høj straf, men det er godt, hvis mange mennesker kender den, for efter min mening er det meget svært altid at være opdateret.

En sandsynligvis god metode er alfa-methylcinnamaldehyd, der i øjeblikket er lovligt tilgængelig, meget læst, men endnu ikke testet.

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
38
Jeg tog kontakt til min kinesiske leverandør. Hun sagde, at de har noget PMK tilbage på deres lager og afventer nye BMK-forsendelser, men hun mistænker PMK for at tørre ud, fordi de ikke har nogen kommende PMK-forsendelser :((( ... Men kineserne er glatte slanger, de vil finde en ny måde og produkt og annoncere inden for 2-3 måneder max.