Forumsektionen, som du taler om, indeholder det mest værdifulde indhold. Nogle af de synteser, der offentliggøres der, er hundredtusindvis af dollars værd.
Jeg tror, der er tale om en misforståelse.
Jeg havde foreslået at gøre visse emner kun synlige for sponsorer. først og fremmest for at støtte forummet og dernæst for at forhindre misbrug.
<sponsor>det var ideen</sponsor>.
Jeg er næsten færdig med nogle af opdateringerne. Vi bliver mere populære, der kommer mere spam, så snart er det ikke nok bare at registrere sig på forummet for at bruge alle funktionerne på én gang. Nogle funktioner vil blive stillet til rådighed som en "belønning" for aktivitet. Sponsorer og premium-medlemmer vil kunne få en række ekstra funktioner, herunder det, som @Saul taler om.
Vil der nogensinde komme en markedssektion i forummet i den nærmeste fremtid, hvor kokke kan tilbyde syntetiserede kemiske produkter?
Jeg synes, det kunne være fedt, og det ville give mening, hvis leverandørerne skulle igennem et audit-system, hvor de skulle sende kemikalierne til administrationen/lederteamet til en audition.
Som Heisein siger, findes der så mange synteser derinde, som koster så mange penge, du betaler, og du får, hvad du har brug for, så enkelt er det. Fra mit synspunkt, hvis du er ny i denne branche, vil jeg foreslå at købe adgang.
Jeg tror ikke, at uerfarne kemikere vil være interesserede i disse synteser. De er snarere af interesse for sælgere og producenter.
For eksempel er dette afsnit interessant for dig. For i det finder du muligheden for at producere lovlig cannabinoid.