Question Bestilling af batchreaktorer online

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Jeg planlægger at købe en 100L batch-reaktor online.

Jeg har kigget rundt på internettet i tor-browseren efter hjemmesider, der tilbyder batchreaktorer, og jeg har fundet en masse reaktorer med et formål, der passer til os. De er normalt opført på kinesiske engroswebsteder.

Jeg har læst nogle andre indlæg på dette forum, der ligner denne sag, og lært følgende:

Bestil en reaktor til en ejendom i et fjerntliggende område, som ligger langt væk fra den ejendom, hvor du skal udføre din syntese. Scan fartøjet for eventuelle sporingsenheder. Jeg vil også have medlemmer af mit team udstationeret i dette fjerntliggende område (vi har valgt et sted midt ude på landet, hvor der bogstaveligt talt ikke er nogen), så hvis der er nogen politifolk i området, der overvåger os, mens vi håndterer dette produkt og flytter det til syntesestedet, vil vi bemærke det. Vi ejer også selv en drone, så vi kan få et overblik over hele området for at sikre os, at ingen holder øje med os.

Er de kinesiske reaktorer gode nok?

Er vores opsec god nok til sikker håndtering af en reaktor i Europa? (Tyskland for at være helt præcis)

Er det lovligt at eje sådanne reaktorer uden grund?

Tak til alle venlige personer, der vejleder os om dette.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Vi plejede at lege katten efter musen med amerikanerne og deres grænsestyrke, når vi forsøgte at få pressemaskiner i antal gennem en havn. Nu er denne leg uendeligt meget sværere på grund af den teknologiske udvikling, og fordi hele EU har fået sand i røven over reaktorerne. Hvis du har pengene, så bliv ven med et firma, der tager imod specialbestillinger på glaspustning, og arbejd dig langsomt op enten personligt (denne vej ville jeg vælge) eller online (mere usikkert, da de bare kan sende anmodningen videre til FBI, og du sidder på hug og hoster dagen efter), så de kan lave reaktoren til dig.

Jeg forestiller mig også, at du har læst om reaktoren i et indlæg på dette forum, du har set nogle billeder, måske en auktion over en, men hvis du forventer, at nogen skal sælge dig en ... så lær for helvede, hvad en reaktor faktisk er, hvordan du udfører vedligeholdelse på den, hvilke dele der slides hurtigst, hvad dine begrænsninger er på grund af den, og hvad den giver dig mulighed for at gøre, hvilke specifikationer du ønsker for din synth (så store reaktorer bestilles normalt til en bestemt synth og får tilføjet tilpassede ting), sælgeren vil forvente, at du ved alt om dette. I det øjeblik du spørger om noget så dumt som, hvordan du tilslutter vandet til reaktoren, kan du være helt sikker på, at de vil rapportere dig eller forsøge at udnytte dig.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Bare køb den. Saml den op, og tjek, om der er nogen GPS, hvis du er paranoid. Mine folk bestilte reaktorer fra Kina, og de ankom. Men de var ikke tjekket for GPS.
Afhent det også med en bil, der ikke kan spores til dig, og når du bestiller, skal du bruge et nyt telefonnummer til kommunikation med den kurér, der bringer det.
Det er bedst at bestille det på en tilfældig gade og bare vente der den dag, de skal levere det.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
@Zan444

Har du med succes bestilt en batchreaktor? Giver du råd om førstehåndserfaring?

I storbyer er det ligegyldigt, hvilken bil du bruger. Betjente fra en særlig afdeling får tildelt din sag, og de kan følge dig på gadekamera i større metropoler eller skygge dig ved hjælp af undercover-biler. Disse afdelinger til bekæmpelse af narkotikahandel er trænet i at skygge deres mål i flere køretøjer (et falder tilbage, et andet slutter sig til for at følge dig), de bruger droner nu, og i en batchreaktor er der uendeligt mange steder at skjule noget så lille som en GPS-sender (bor f.eks. et stykke teflon ud og sæt den fast der eller i stålrammen, den er mindre end et AAA-batteri). Jo tættere på grænsen til Mexico du kommer, jo mere sofistikeret og mere sandsynligt er det, at de arbejder sammen med DEA lige fra starten, da de jagter kartelmål.

At bestille maskiner er ikke så enkelt som at hente dem, skille dem ad og transportere dem til et sikkert sted. Overvågningsoperationer er blevet eksponentielt mere sofistikerede i løbet af de sidste par år. Hvis du er så modig, så køb reaktoren, så finder du selv ud af det.

IMO er den eneste mulighed, der ville give mening, at oprette en konto hos et firma, der kan producere en, og efter noget tid placere ordren med en god undskyldning for, hvorfor du har brug for en, eller at have en forretningsfront, hvor du bruger en batchreaktor, så du kan købe den direkte og efter noget tid flytte den fra leveringsstedet.

Hvis du har en legitim forretning, er det så enkelt som at købe maskinen direkte og efter noget tid flytte den og afskrive den fra lageret som et totalt tab (klaveret faldt ned på den, lortet gik i stykker, kan ikke genvindes). Det er den nemmeste og mindst komplicerede måde.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
også LOL @ "bestil det til en tilfældig gade". Ja, en beholder til kemiske reaktioner, der bestilles til en forladt gade, vil ikke vække mistanke. Det samme med "en ny bil og et nyt telefonnummer", for det vil betyde noget, når politiet stopper dig, mens du læsser batchreaktoren på din pickup, og beder dig om dit ID. Det nye telefonnummer vil totalt forvirre dem!

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Som @Loki12 sagde, er det bestemt ikke en god idé at "bestille det til en tilfældig gade". Vores plan er at bestille den til et "sted midt ude på landet, hvor der ikke er nogen", fordi en af vores korrespondenter har en ejendom der. Det er ikke en forladt gade, som vil vække mistanke.

Hvis der udføres en hemmelig operation, vil vi straks bemærke det, fordi det kommer til at ske i et landligt område, hvor der ikke rigtig er nogen. Derfor er din beskrivelse af risikoen for, at vi bliver sporet via CCTV midt i byen, blevet opløst. Vi sagde også, at vi selv har en drone, så vi vil kunne se alle køretøjer i området og alt, hvad der foregår i området. Hvis nogen er klar til at følge efter os, vil vi lægge mærke til det.

Efter min mening er det den sikreste måde at bestille reaktoren på. Ret mig, hvis jeg tager fejl, men den eneste forbedring, jeg kan komme i tanke om lige nu, er at købe en anden drone og få den til at tjekke himlen for en politidrone, mens den anden drone har et fugleperspektiv over hele området.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Du har især brug for en glasreaktor? Du er fra Tyskland, jeg købte en masse stålbeholdere fra "kleinanzeigen" og lod min stål/svejsefyr foretage justeringerne for mig, på den måde er du ikke begrænset til et volumen på 100/200L som glasreaktorerne.