Noids afhængighed

Codoi

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 25, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hej alle sammen, for et par uger siden begyndte jeg at ryge 5 cl noids (en lille smule krystal i hovedet på en cigaret), jeg var en storryger af hash, men hash virker ikke længere, siden noids tog over, jeg prøvede at stoppe, men trangen er stor.
Hvis nogen har nogle tip, vil jeg meget gerne læse dem og anvende dem, hvis det er muligt.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Jeg vil være subjektiv og ærlig. Syntetiske cannabinoider er et stort problem. Du skal bruge styrke og viljestyrke for at bryde den voksende forbindelse mellem dig og denne type psykoaktive stoffer. De har allerede erstattet cannabis for dig og skaber en situation, hvor du ikke (med dine egne ord) kan opgive dem. Men der er gode nyheder - du har skrevet denne besked, du leder efter en udvej. Og den er reel. Du skal smide dem væk, smide alle lagre ud, slette alle kontakter, afskære alle bånd til mennesker. steder og situationer, der kan fremprovokere brug. Derefter skal du igennem abstinenserne. Og derefter genopbygge dig selv. Det bliver ikke let, det er meget sværere end at skrive et forumindlæg. Men alternativet er mere alvorligt og skræmmende. Du kan finde yderligere materiale på forskellige hjemmesider om stoffer, f.eks. her: https: //mindheal.com/basics/drug-withdrawal/
 

Yunik777

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 20, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jeg kan bekræfte, at de stoffer, jeg har prøvet, såsom CladB og 4fAdb, virkelig giver abstinenser ... og de forstyrrer også dit fordøjelsessystem og dit udskillelsessystem - ja, det gør de, hvis du ved det.
 

barry

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 17, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
En tilgang, der kan hjælpe, er gradvist at trappe ned på rusmidlerne, mens man genindfører sundere alternativer for at håndtere trangen. Du kan starte med at reducere den mængde, du bruger hver dag, selv om det kun er en lille reduktion. Kombiner det med aktiviteter, der holder krop og sind i gang, f.eks. motion, hobbyer eller samvær med venner og familie, der støtter dig. At erstatte vanen med noget positivt kan lette overgangen.
 

MissMary

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hej, tak for din tråd Jeg har ikke noget råd til dig, kun et spørgsmål. Hvor meget af det har du indtaget på en uge for at have udviklet en sådan afhængighed?
 
Top