Question brug for hjælp

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
folkens, hvordan er det muligt for lsd ikke at blive fanget ved grænsen eller personligt at forlade landets grænse med lsd, for eksempel hvis jeg indsætter et dobbeltsidet papir i det ene øje af min tegnebog og lægger lsd mellem dem, hvilken slags resultat vil der så ske, og kan lsd påvises som andre stoffer?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Selv om hunde KAN trænes til at finde LSD, er chancerne for at møde en, der er det, minimale.
Svaberprøver, som de har i lufthavne, kan også opdage det, men det er en ekstra mulighed, når man køber maskinen, de fleste er basismodeller, der opdager de mest populære stoffer.

Pharmacist487

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Efter min egen mening afhænger det af det agentur eller den forsendelsestjeneste, du bruger. Fordi nogle sender pakker ud som prioriterede pakker, uanset om de kan manipuleres med eller ej. Nogle bruger metoder som at sende et fødselsdagskort, da det er en meget let vægt.

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
hvordan kan det findes takket være hunde, da lsd ikke har nogen lugt? kan du forklare? ting, der sendes til vores land som breve, ikke som fragt, bliver normalt ikke åbnet. fordi personlige private ting kan ske i brevet, sendes der normalt papirer, hvis jeg lægger lsd mellem papirerne, og der ikke er nogen hævelse i brevet, tror jeg ikke, der vil være et problem, hvad synes I gutter?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Alle stoffer har et damptryk, uanset om de har en lugt eller ej. Det betyder, at små partikler flyver gennem luften, som de plejer. En hunds næse vil opfange en af de partikler og sige HEEY WAIT A MINUTE og give signalet.
Selvfølgelig er et positivt hundesignal for det meste forårsaget af føreren ved et diskret signal eller en sekvens af ord: god dreng, god dreng sagt to gange eller noget i den stil, hvilket får hunden til at alarmere og giver føreren en grund til at søge dig helt igennem.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Kom det på vingummibamser og forsegl pakken igen, som om den aldrig var åbnet :) Tak mig senere! Det er den måde, mange psykonauter bruger til at få deres lsd fra EU til Asien, hvilket er en meget risikabel rute.

Sørg for at bruge helt nye handsker (nitril, fordi DNA heller ikke kommer igennem dem) til at forsegle pakken, så der ikke efterlades LSD-spor på ydersiden af posen.

Ideelt set vil du købe en pakke vingummibamser, som du kan få i den lufthavn, du rejser fra, i den nøjagtige størrelse ... så du bare ligner en anden turist, der har købt noget slik i den toldfrie butik, når du ankommer til destinationslandet.

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
jeg forstod, hvad du sagde, men der er et problem, processen med at tage en jelly bean-æske og lægge den i den skal være før lufthavnen, så pakken skal passere gennem xray. jeg taler om før xray-problemet, ville det ikke tiltrække opmærksomhed under xray-transitten, hvis nogen bærer en pakke jelly beans med sig før en international rejse? også, hvad siger du til at bringe lsd i et brev fra et andet land? Jeg er åben for nye ideer som denne om lsd.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Det, jeg mente, var at forberede gummibærposen derhjemme og tage den med hele vejen til dit destinationsland.
Jeg kendte folk, der gjorde det i lande med meget høj risiko, og de brugte ikke engang professionelle gummibear-poser, de brugte bare plastikposer.

Jeg tror også, at et brev kan fungere.

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Taler du om at sprøjte LSD ind i små bjørne? Det er smart.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Ja, så en gummibamse er en tur.

De vil helt sikkert ikke tjekke dine vingummibamser. :D :D