Question Methaqualone - Quaaludes

MediocreMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Er der nogen, der har anden information end syntese om Quaaludes? Jeg hører en masse positive vibrationer fra det, men ikke meget med hensyn til adgang til.

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43

MediocreMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Jeg er klar over syntesen, jeg var bare overrasket over, at man kan finde adgang til så mange stoffer på et enkelt sted, men ingen ledetråde til Ludes. Jeg har set nogle af de sjældnere kemikalier, måske er der ingen penge i det? Jeg er bare nysgerrig.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Jeg har lavet quaaludes ud fra isatosyreanhydrid og O-toluidin med acetylacetone. Det rapporterede udbytte på erowid er 80 %. Jeg fik højst 30%, så efter procedurens mængder var det endelige udbytte omkring ~4g. Reagenserne er for det meste meget billige, men når doserne er et par hundrede milligram, bliver det ret vanskeligt at lave mange doser. Derfor er prisen normalt urimelig for de fleste. Jeg kunne sælge dem her, hvis nok mennesker var interesserede og villige til at betale prisen.

View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Mange mennesker, der aldrig har prøvet MQ, vil bare have det, fordi de ikke ved, hvilken utrolig hellig gral denne forbindelse er, hvis den fremstilles korrekt, uanset HCL of Freebase. Eller også TROR de, at de har prøvet det, et af de der skrammelprodukter, der enten er for svage, giftige, mutagene eller giver kramper - der er masser af analoger, der ikke virker. Og den, der virker, er a) at lege med sit eget helbred for at få en genmutation eller ende med at blive forgiftet b) den rammer stærkt med kun 1/6 af den dosis MQ, der er nødvendig. Men det er slet ikke det nirvana, man får fra den ægte, originale.

Produktionsomkostningerne, hvis det gøres ordentligt, er omkring 12-17 usd/g. Normalt sælges det for 90 usd/g, i større mængder måske ned til 60. Men der er gamle freaks, som nød det, da det stadig var tilgængeligt på apoteker - som er villige til at betale selv 120-150 usd/g.

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43
Jeg sætter stor pris på de informative indlæg. Det har altid stået på min ønskeseddel, men jeg har været træt på grund af den mangel på velrenommerede partier, jeg har fundet, og fraværet af en lovende analog.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Onkel har helt sikkert ret ;) Jeg mener, med 300 mg oplever du først en nydelse, hvor musklerne smelter, og som går over i en totalt afslappet tilstand, efter 30-45 minutter sætter anden fase ind, du føler dig måske søvnig i 10 minutter og lidt svimmel, men bekymringerne skylles væk af en orgasmisk varme, der forplanter sig i din krop, som den bedste af opioidernes lyksaligheder. Men uden irriterende nikken. Når du tror, at det ikke kan blive bedre, sætter den sidste fase ind efter 60-70 minutter, og den topper dit helt fysiske velbefindende med en meget stemningsfuld, blid eufori - hyggelig stimulering fuldender cirklen og når den mest ønskværdige tilstand, som stoffer kan tilbyde (medmindre du søger psy/dissos-effekter, naturligvis). Efter ca. 3 timer, efter at have tilbragt tiden i nirvana, men med et meget klart, underholdt sind - uden at vågne op i et andet rum, som det let sker med benzoblaster eller stærke opioider, kan du gå i seng og få den bedste søvn, du kan huske, og vågne frisk og helt tilfreds med oplevelsen.

Onkel kunne sikkert have fortalt historier om noget, der endda overgår den himmelske oplevelse af MQ, en anden klasse, der ikke findes længere, bortset fra noget næsten nul rekreativt brug - der tilføjer til MQ's squeeze-oplevelse, en ekstra on-set første 20 minutter, der giver en spike af eufori og stimulering som det bedste af kokain og reneste amfetamin kombineret - før den skifter i de andre 3 faser beskrevet ovenfor.

I øjeblikket har jeg meget travlt IRL, men jeg vil meget gerne tale mere om sådanne emner - ideelt set burde det være i en privat gruppe?

Til alle andre læsere, der overvejer MQ-analoger: gør hvad som helst, men hold dig væk fra NMQ, det kan virkelig give dig en gratis kræft (ikke at det helt sikkert vil ske at prøve det, men stadig mellem toksiciteten og den ukendte "hvor meget er for meget til at få en mutagen effekt", bortset fra ikke at være som den rigtige MQ - er ikke en risiko, der er værd at tage. MMQ vil give dig kramper med > 40-50 mg, jeg vil heller ikke råde til en sådan oplevelse. Og hvis du finder nogen, der hævder at have den rigtige ting, og du vil købe, skal du sende den til laboratorietest for din egen sikkerhed. Vær sikker, sådanne skønhedsforbindelser kan være dødelige af flere forskellige grunde, og de skal ikke betragtes som "RC'er" fra andre velkendte klasser.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Du har helt ret med hensyn til analogierne. Jeg har lavet og prøvet mebroqualone og mecloqualone, og de er slet ikke som den ægte vare. Jeg var for bange for at prøve de andre analoger, da der er stor risiko for anfald. Jeg vil slet ikke anbefale analogerne. Der er meget bedre stoffer derude. Ægte Methaqualone er godt, men efter min mening er det overhypet. Jeg tror, at mange mennesker romantiserer det bare på grund af sjældenheden og det faktum, at de sandsynligvis ikke har taget det i 30+ år. Men måske er det bare mig, for jeg kan ikke lide beroligende midler.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38

Det er selvfølgelig altid subjektivt, og hvis du kun er til stærke stimulanser, dissos eller psy, er det nok ikke noget, der tiltrækker dig så meget. Men for enhver polytoxiker, der kan lide både uppers og downers, og for de psykologiske og fysiske effekter, det giver, er det meget svært at ikke kunne lide det, men jeg forstår din pointe.

@MadHatter
Kender du til sådanne undersøgelser?

"I denne undersøgelse har vi identificeret en ny methaqualon-analog, 2-phenyl-3-(p-tolyl)quinazolin-4(3H)-one (PPTQ), i en screening af 67 analoger på fem aß2?2S GABAAR-undertyper."

"Således viste den analoge 2,3-diphenyl-quinazolin-4(3H)-one (PPQ) 40-120 gange stigninger i modulerende styrke sammenlignet med MTQ på tværs af a1,2,3,4,5ß2?2S GABAAR'er i det fluorescensbaserede FLIPR Membrane Potential Blue (FMP)-assay"

"Endelig viste PPTQ-stedet sig at være allosterisk forbundet med steder, der er målrettet af neurosteroider og barbiturater, men ikke med benzodiazepinstedet med høj affinitet i a1ß2?2S-receptoren. Konklusionen er, at udviklingen af en meget potent, biotilgængelig GABAAR ago-PAM ved subtile modifikationer af methaqualon-stilladset viser, at derivatisering af dette berygtede lægemiddel fra fortiden kan føre til modulatorer med forskellige funktionelle egenskaber ved receptorerne."

Last edited:

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Oplysningerne på erowid og de forskellige andre, der findes på reddit og andre kemisamfund, kan være ok for meget dygtige kemikere, men ikke nok detaljerede og stadig med nogle variabler i spil (baseret på valgte forstadier), omkostninger og det ukendte - ting, der kan gøre livet meget lettere, så en middelmådig kemiker kan opnå en god syntese med højt udbytte. Og have mindre problemer med den sidste, men ikke mindst vigtige del af oprensningen - ellers ender man med et slutprodukt med blærekræft, og det er ikke ligefrem målet, når man forsøger at skabe et af de mest underholdende kemikalier i den gamle farmakologi.

Det eneste sted i verden, hvor det stadig er et farmaceutisk produkt, er Sydafrika, men ISO/kvalitetskontrollen er så dårlig, at pillerne i blisterpakningerne indeholder O-toulidin, og det er en af de mange grunde til, at folk, der misbruger dem, ender med at få denne sygdom. Et af de meget få tilfælde i verden, hvor en ulovlig synth ville være bedre end et farmaceutisk produkt.

Jeg har adgang til upublicerede oplysninger, der er overladt til mig fra 3 forskellige meget dygtige kemikere, der lavede flere partier MQ (og jeg kunne bekræfte dets renhed, sendt til laboratorietest to gange) - med hensyn til at hente de forstadier, der ikke er kontrolleret uden at spilde tid med ekstra trin, meget detaljeret beskrivelse af upublicerede eller ufuldstændige alternative synteseruter samt detaljer for en enkel / effektiv rensningsproces.

Jeg har ikke en kemisk baggrund, derfor er min forståelse af denne arv begrænset. Jeg har set tendensen til, at MQ "kommer tilbage", selvom det indtil videre kun ses som skåret i andre kemikalier (wtf, hvorfor - og nej, jeg taler ikke om NMQ eller MMQ, der sælges fra kinesisk) og ikke på den offentlige scene (måske bedre det? Jeg kan forestille mig benzo-junkier, der får noget, bare fordi det er rygtet, eller teenagere, der så Wolf of Wallstreet på netflix - og tænker i værste fald, hvis de tager endnu et bump, ville de bare falde i søvn eller gå i benzo-eksplosion - vi ved alle, at det sandsynligvis ikke vil ende sådan, i stedet med en evig søvn) - Jeg har ikke lyst til at dele info om dette offentlige indlæg - men interesserede kemikere, der ønsker at opnå en syntese af det, så længe det er til personlig brug eller bare deling med få personer, der ved, hvad de laver - samt nogle forstadier, jeg kan give gratis (afhængigt af dit land) - kan PM mig.

PS: Jeg har ingen videnskabelig baggrund, men jeg er ikke helt dum - enhver LE-relateret person, der burde gøre bedre ting som at jage terrorister eller pædofile i stedet for at spilde tid her, eller enhver tilfældig wannabe clueless kemiker, der bare vil have precursors gratis - så spild ikke tasterne på dit tastatur ved at prøve at kontakte mig :)

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
De ting, der sælges i Sydafrika, er for det meste fremstillet i hemmelige laboratorier. Også syntesen er virkelig nem. Du kan købe alle udgangsstofferne (om end i små mængder), uden at et swat-team sparker din dør ind. Selv hvis du ikke kan få o-toluidin, kan du få acetyl-o-toluidin, som slet ikke er overvåget. (Så vidt jeg ved) En simpel tilbagesvaling i HCl ville give dig din toluidin, og gør det ikke med anthanrilsyre. Hvis du bestiller nok af det, lover jeg, at du får besøg af FBI.

View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Mener du tilbagesvaling med GA-syre og 98 % svovlsyre? - Måske er det netop anthranilsyreproblemet, der forårsager mange problemer for gennemsnitlige kemikere, der forsøger at lave MQ? Der er to andre måder, jeg har dokumenteret, til at udvinde syren med et enkelt trin fra andre ukontrollerede forstadier, men jeg er ikke sikker på udbyttet.
Min stærke interesse for denne forbindelse - mere end rekreative formål (ærligt talt for mig er det bedre end de forskellige opioider, herunder fentalogues og zenes, der hidtil er prøvet) - det er for overlevelse - på grund af en specifik søvn / drømmesygdom.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Nej, jeg mener bare deacetylering af acetyl-o-toluidin for at få o-toluidin. Det er dyrere, men man må arbejde med det, man kan få. Jeg mener bare, at man skal skaffe forstadierne og ikke gøre det "i en gryde". Jeg vil foreslå, at du søger hjælp, hvis du har et medicinsk problem, men jeg kan ikke fortælle dig, hvordan du skal leve dit liv. Det er dit liv, og du må leve det, som det passer dig. Pas på dig selv, og Gud velsigne dig.💚

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Tak for dit svar. O-Toulidin er faktisk meget billigt og ikke så svært at få fat i, i hvert fald ikke i EU. Jeg søger faktisk hjælp og gik gennem utallige læger og fik ordineret over 120 medikamenter - men intet fungerede hidtil, undtagen dem, jeg nævnte :/ Jeg har sendt dig en PM for at forklare dig mere detaljeret den medicinske historie, jeg foretrækker ikke at sende offentligt. hvis du har et andet råd, er du velkommen til at svare på min PM.
Jeg ønsker dig alt det bedste,