Oplysningerne på erowid og de forskellige andre, der findes på reddit og andre kemisamfund, kan være ok for meget dygtige kemikere, men ikke nok detaljerede og stadig med nogle variabler i spil (baseret på valgte forstadier), omkostninger og det ukendte - ting, der kan gøre livet meget lettere, så en middelmådig kemiker kan opnå en god syntese med højt udbytte. Og have mindre problemer med den sidste, men ikke mindst vigtige del af oprensningen - ellers ender man med et slutprodukt med blærekræft, og det er ikke ligefrem målet, når man forsøger at skabe et af de mest underholdende kemikalier i den gamle farmakologi.
Det eneste sted i verden, hvor det stadig er et farmaceutisk produkt, er Sydafrika, men ISO/kvalitetskontrollen er så dårlig, at pillerne i blisterpakningerne indeholder O-toulidin, og det er en af de mange grunde til, at folk, der misbruger dem, ender med at få denne sygdom. Et af de meget få tilfælde i verden, hvor en ulovlig synth ville være bedre end et farmaceutisk produkt.
Jeg har adgang til upublicerede oplysninger, der er overladt til mig fra 3 forskellige meget dygtige kemikere, der lavede flere partier MQ (og jeg kunne bekræfte dets renhed, sendt til laboratorietest to gange) - med hensyn til at hente de forstadier, der ikke er kontrolleret uden at spilde tid med ekstra trin, meget detaljeret beskrivelse af upublicerede eller ufuldstændige alternative synteseruter samt detaljer for en enkel / effektiv rensningsproces.
Jeg har ikke en kemisk baggrund, derfor er min forståelse af denne arv begrænset. Jeg har set tendensen til, at MQ "kommer tilbage", selvom det indtil videre kun ses som skåret i andre kemikalier (wtf, hvorfor - og nej, jeg taler ikke om NMQ eller MMQ, der sælges fra kinesisk) og ikke på den offentlige scene (måske bedre det? Jeg kan forestille mig benzo-junkier, der får noget, bare fordi det er rygtet, eller teenagere, der så Wolf of Wallstreet på netflix - og tænker i værste fald, hvis de tager endnu et bump, ville de bare falde i søvn eller gå i benzo-eksplosion - vi ved alle, at det sandsynligvis ikke vil ende sådan, i stedet med en evig søvn) - Jeg har ikke lyst til at dele info om dette offentlige indlæg - men interesserede kemikere, der ønsker at opnå en syntese af det, så længe det er til personlig brug eller bare deling med få personer, der ved, hvad de laver - samt nogle forstadier, jeg kan give gratis (afhængigt af dit land) - kan PM mig.
PS: Jeg har ingen videnskabelig baggrund, men jeg er ikke helt dum - enhver LE-relateret person, der burde gøre bedre ting som at jage terrorister eller pædofile i stedet for at spilde tid her, eller enhver tilfældig wannabe clueless kemiker, der bare vil have precursors gratis - så spild ikke tasterne på dit tastatur ved at prøve at kontakte mig