- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 67
Leuckart er så enkel, men udbyttet er helt elendigt.
Hvis folk kunne finde ud af at øge udbyttet, ville det hjælpe det hemmelige kemisamfund så meget.
Tilsyneladende kan magnesiumklorid bruges som katalysator, efter hvad jeg har fundet ud af på nettet, og måske vil det hjælpe udbyttet et par procentpoint.
Hvis folk kunne finde ud af at øge udbyttet, ville det hjælpe det hemmelige kemisamfund så meget.
Tilsyneladende kan magnesiumklorid bruges som katalysator, efter hvad jeg har fundet ud af på nettet, og måske vil det hjælpe udbyttet et par procentpoint.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
Jeg har ikke linket ved hånden, men jeg har læst i Rhodium-arkiverne, at brugen af en Dean Stark-fælde fyldt med vand øgede udbyttet. Ved at fjerne vand, når det blev genereret, men holde fælden fuld, gav det et bedre resultat.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 157
En kort gennemgang: Fremskridt i syntesen af amin gennem Leuckart-reaktionenaf Qasim Umar og Mei Luo
Sådan, massive stigninger i udbytte og også hastighed.
En kort gennemgang:Fremskridt i syntesen af amingennem Leuckart-reaktionen
Denne gennemgang præsenterer et resumé af reaktioner, der finder sted under "Leuckart-reaktionen". Betydningen af og de seneste fremskridt i syntesen af aminer ved hjælp af enkle og billige metoder, der anvender let tilgængelige råmaterialer, diskuteres. Denne gennemgang omfatter alle...
www.mdpi.com
Sådan, massive stigninger i udbytte og også hastighed.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
Jeg forstår ikke noget af det lort i den artikel, forklar det venligst. Og hvor stort er udbyttet, hvilke kemikalier skal der bruges, og hvor hurtigt går det? Hvis det er muligt, så lav et diagram.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Ok, hvor meget øger det udbyttet, og er der nogen syntese af dette udført med kemiske forhold?