Question Spørgsmål om metamfetamins krystalliseringsproces?

SonsOfTheWicked

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Jeg så del 3 af Cooking Crank med onkel Fester, da den i slutningen af videoen klipper, før han kan krystallisere produktet. Er der nogen, der kender den proces, han brugte, eller en proces, der vil fungere?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,100
Deals
1
Jeg er her bare for at få et svar. I går rensede jeg noget ved at knuse det og vaske det i 100 % acetone i min Buchner-tragt, hvorefter jeg kogte noget destilleret vand og pipetterede det i, indtil alt var opløst. Derefter kogte jeg noget acetone for at gøre det varmt og tilsatte det dråbevis til blandingen, som stod i den gryde, jeg kogte vandet i (dobbeltkedel), indtil det blev grumset. Så tilsatte jeg et par dråber vand mere, indtil det blev klart. Så satte jeg låg på glasset og pakkede det ind i et håndklæde, så det kunne køle af. Efter et par timer kom det i køleskabet. Inden jeg gik i seng, lagde jeg det i fryseren. I morges var det en frossen masse, som ikke rigtig kunne skilles ad, så jeg varmede det op og fordampede al væsken. Jeg lod det størkne og skrabede det ud af glasset på noget folie og lagde det under en pære. Det, jeg har nu, er amorfe krystallinske knuder, men det tabte 23% af sin vægt og smager meget bedre og gør dig lettere høj.
Resumé: Acetoneskylningen var rimelig effektiv, og omkrystalliseringen var ubrugelig.

metux

Don't buy from me
Resident
Reaction score
44
Ph 5, acetone 99% med hcl, og lad det stå i en uge. Der vil dannes krystaller, og det fungerer i stor skala.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Vil det blive til store krystaller, eller vil det forblive mikrokrystaller?

metux

Don't buy from me
Resident
Reaction score
44
Ikke særlig stor, men heller ikke særlig lille, det bliver til iskrystaller. Når du har opvarmet det, bliver det til stenhvide krystaller, store nok, hvad kunden er glad for.:)