"Bedste" er subjektivt. Den reduktive aminering af mdp2p med al/hg er ret enkel at følge. Masser af referencemateriale. At få fat i kemikalier vil altid være den største hindring i starten. Men der er masser af kilder overalt på forummet, hvor du kan finde alt, hvad du skal bruge.
Jeg har også brug for sådan en video, jeg leder efter den nemmeste måde at lave god mdma på, men Hamiltons Morris-video om det er for hurtig for mig ... Han taler meget hurtigt AMD, jeg har brug for undertekster for at forstå Worda og have mulighed for at oversætte. For nu har jeg brug for at kende den enkleste opskrift, liste over udstyr og reagenser. Tak for din hjælp
Reaktionsskema: Udstyr og glasvarer: 5 L rundbundet kolbe; retortstativ og klemme til fastgørelse af apparatur (valgfrit); tilbageløbskondensator; tragt; sigtefilter (køkkenkvalitet er ok); sprøjte eller pasteurpipette; pH-indikatorpapir; bægerglas (500 mL x2, 250 mL x2, 100 mL x2); vakuumkilde ...
bbgate.com
Ovenstående link forklarer, hvordan man tager p2p og laver det om til metamfetamin. Men hvis du erstatter p2p i reaktionen med mdp2p (mols), bør slutproduktet være mdma i stedet for metamfetamin.
Der ser ud til at være en række detaljerede beskrivelser og videoer i afsnittet om amfetaminsyntese i forummet.
Der er masser at se på derovre, som vil få dig på rette spor.