Looking for a vendor Er MDMA-prækursorer helt lovlige i USA?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Jeg leder efter alternativer til pmk-glycidatestere og -salte, og i USA er de nu overvåget i en eller anden form, fra strengt ulovlige til på den særlige overvågningsliste. De er kendte, og det er et problem i forhold til mine sikkerhedsbehov.

Så de har for nylig sat disse kemikalier på den særlige overvågningsliste;

methyl-2-(1,3-benzodioxol-5-yl)-3-oxobutanoat (MAMDPA; MDMAPA)

Jeg spekulerer på, om nogen har ethylversionen af dette kemikalie.

Der findes også en ikke-kontrolleret amfetamin-prækursor analog til MAPA, men jeg mener, at MGPA, eller methyl-3-oxo-4-phenylbutryat, er helt lovligt i USA, ligesom ethyl-3-oxo-4-phenylbutryat.

Jeg spekulerer på, om methylendioxy-versionen af methyl-3-oxo-4-phenylbutryat eller ethylvarianten er tilgængelig.

Hvis der ellers er nye, lovlige kemikalier i USA, er jeg også åben over for dem. Hvis nogen kan pege mig i den rigtige retning, ville det være fantastisk! Tak skal I have!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Ingen af disse er "helt lovlige" i USA i henhold til analogiloven. Den mest lavpraktiske forløber for mdma er Sassafras albilum. Det er bredt tilgængeligt i det østlige USA 🇺🇸

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Det er en rigtig god pointe. Jeg tror, jeg kigger på ting, der falder ind under analgøgeloven, da det ser ud til, at den ikke bruges ofte til at retsforfølge. Et meget gråt område, hvis det giver mening.

Så det vender lidt op og ned på min tankegang

Sassafras findes ikke kun i øst, men også i syd og midtøst. Det er meget praktisk til kemi i personlig skala. Det og vanilje lol.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Det er en føderal lov, hvilket betyder, at du skal anklages af Dea, og det vil være føderale anklager og føderalt fængsel, hvis du bliver overbevist. Jeg ville dog ikke regne med, at det lokale politi IKKE ville ringe til dem, det er jeg ret sikker på, at de ville.

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
27
Prøv at syntetisere din egen mdp2p. Du kan starte med ethylvanillin.