- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 67
Jeg leder efter alternativer til pmk-glycidatestere og -salte, og i USA er de nu overvåget i en eller anden form, fra strengt ulovlige til på den særlige overvågningsliste. De er kendte, og det er et problem i forhold til mine sikkerhedsbehov.
Så de har for nylig sat disse kemikalier på den særlige overvågningsliste;
methyl-2-(1,3-benzodioxol-5-yl)-3-oxobutanoat (MAMDPA; MDMAPA)
Jeg spekulerer på, om nogen har ethylversionen af dette kemikalie.
Der findes også en ikke-kontrolleret amfetamin-prækursor analog til MAPA, men jeg mener, at MGPA, eller methyl-3-oxo-4-phenylbutryat, er helt lovligt i USA, ligesom ethyl-3-oxo-4-phenylbutryat.
Jeg spekulerer på, om methylendioxy-versionen af methyl-3-oxo-4-phenylbutryat eller ethylvarianten er tilgængelig.
Hvis der ellers er nye, lovlige kemikalier i USA, er jeg også åben over for dem. Hvis nogen kan pege mig i den rigtige retning, ville det være fantastisk! Tak skal I have!
Så de har for nylig sat disse kemikalier på den særlige overvågningsliste;
methyl-2-(1,3-benzodioxol-5-yl)-3-oxobutanoat (MAMDPA; MDMAPA)
Jeg spekulerer på, om nogen har ethylversionen af dette kemikalie.
Der findes også en ikke-kontrolleret amfetamin-prækursor analog til MAPA, men jeg mener, at MGPA, eller methyl-3-oxo-4-phenylbutryat, er helt lovligt i USA, ligesom ethyl-3-oxo-4-phenylbutryat.
Jeg spekulerer på, om methylendioxy-versionen af methyl-3-oxo-4-phenylbutryat eller ethylvarianten er tilgængelig.
Hvis der ellers er nye, lovlige kemikalier i USA, er jeg også åben over for dem. Hvis nogen kan pege mig i den rigtige retning, ville det være fantastisk! Tak skal I have!