Question Magnesiumoxid tilsat andre oxider som zink eller calcium

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hej jeg har problemer med at finde nogen god info om grignard alternative synth reagenser jeg starter med at tænke at tilføje andre oxider som zink og calcium i rigtige mængder på en eller anden måde eller forbindelse eller noget andet ved muligvis at nedbryde det. Jeg har ingen erfaring eller viden med Br, det er det eneste, jeg ikke følte mig godt tilpas med at håndtere det nogensinde "stadig ikke" Jeg er lidt interesseret i natriumbromid, men ikke gassen, og jeg synes, at klorbenzen er cool.
- Jeg vil virkelig ikke have en af de der oh shit, 0 til 700c ud af vinduet og så tro, at det overbeviste dig om, at du lige har set og hørt det samme brag udenfor og gå woah wen du ser grøn brændende røg i luften

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det betyder, men hvis jeg ikke tager fejl, er det vigtigste funktionelle aspekt af de fleste grignarder en alkyl- eller arylgruppe, magnesium og et halogen, men især brom er ikke en forudsætning. Jodider og klorider kan også danne grignarder. Så phenyl, tosyl, xylyl, methylpropylbutyl- MAGNESIUM -bronid, jodider, klorid, fluorid, astitid 🌞

Last edited: