Question Lsd, mørkt pulver?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Hej, jeg vil gerne vide, om nogen nogensinde har set LSD i form af gråt/sort pulver? En, jeg kender, bestilte en lille mængde fra et kinesisk firma, og jeg tror, han er blevet snydt ... han blandede 0,22 g i 100 ml IPA, men testpersonen kunne ikke mærke nogen effekt efter 2-3 dråber. Er der nogen, der har en idé? Måske har han gjort noget forkert. Men jeg har aldrig hørt om lsd i sort pulver.

Gale

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
For 10 år siden var sort eller mørkt LSD-pulver ikke ualmindeligt, renheden steg meget, og priserne faldt efter TGUK VS JOR-konflikten. Jeg kaldte altid de mørke ting for china xtal. En leverandør på TMG solgte Kina LSD-katalog, det var lysebrunt. Jeg er ikke sikker på, hvad du har, men det lyder måske som et forstadie. Hvad betalte du for det? '

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Jeg skriver til dig privat ... venter på dit svar ... hav det godt.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Venligst navn på produkt?chancer for at ville erhverve noget af dette, hvis det fungerer godt.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
jeg fik en prøve af dette brune pulver fra kina, og det viste sig at være inaktivt, måske er det en forløber??.jeg ved det ikke, min prøve endte i en skraldespand..men flere legitime katinonleverandører reklamerer indtil videre for det både på LSD som ald52, i det mindste var det mystisk for mig, så jeg bad om en prøve, in vitro-resultatet: inaktivt i veljusterede doser.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
LSD som pulver er bullshit nummer et. LSD er så potent, at det sælges som væske.