Question Leder du efter cocafrø eller planter i Europa?

mdpv

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Hej, jeg leder efter små kokaplanter eller frø.
Jeg ved, at det ikke er det værd for en syntese, men jeg vil gerne traditionelt tygge bladene eller lave en te.

Vær hilset
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Jeg er ret sikker på, at det ikke ville blive, som du forestiller dig det ...
 

mdpv

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Det er ligegyldigt. Jeg har ikke brug for at blive høj.
Det ville bare være fedt at have det. Det ville være en fin tilføjelse til cannabis-, salvia-, peyote-, valmue- og kath-planterne i min vinterhave.
Håber det giver mening 😉
Det næste bliver ephedra og forhåbentlig kokain
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Helt ærligt, jeg vil også gerne have flere typer frø. Efter dette. Hvis verden går under, får vi brug for dem
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Folk sælger dem på Etsy, både blade og frø. Folk modtager dem, der er bjerge af anmeldelser. Jeg har aldrig overvejet at dyrke dem, men selv med et tilfældigt blik kan jeg se, at man skal købe frøene på et bestemt tidspunkt af året, fordi de slet ikke kan opbevares, og kun ret friske frø er levedygtige. De skal måske også stratificeres eller ej. Jeg nævner det bare, så du har en plan, når det er sæson for frø. Jeg har set nogle skrivelser om at udvinde det fra poser med blade. Det var ikke utroligt rentabelt, men jeg husker, at de fik 12 gram ud af bladene, og jeg føler, at det var 5 pund blade.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Og det er helt lovligt? Ingen problemer? Jeg har aldrig været på etsy, jeg troede, det var håndværk.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Nej, det er ikke engang en lille smule lovligt. Etst har også en masse pæne ketoner, der bruges til parfume og sæber" acetophenon for eksempel lugter af kirsebær og vanilje, jeg ville ikke lugte til det personligt. Det kunne gøre ondt. Etsy er en ret god måde at hvidvaske nogle kemikalier på. De fleste mennesker er ikke klar over, hvad de har der.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Det er jo fantastisk! Jeg tror, jeg skal på etsy
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Der er synthocain på den. Det er fra Canada, og de siger, at de vil have et DEA-nummer, men jeg spekulerer på, om de vil se den anden vej, når de tjekker de cifre. Der er ingen, der køber kemi på Etsy med en DEA-licens. De køber fra sigma-aldridge og lignende. Etsy har rodbark i dagevis, æteriske olier, planteekstrakter...... Nogen i Indien er skide ligeglade, de sender det til dig.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ja, jeg kigger på ting nu. Det er generelt ikke et dårligt sted at handle
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
172
Reaction score
67
Points
28
Deals
7
Så vidt jeg ved, skal coca vokse i perfekt højde over havet for at opnå sit potentiale for kokain. :)
 

PharmacopeiaLabs

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇷
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Prøv sharetheseeds.me
Det er et forum, hvor folk sender gratis frø til hinanden, så du skal overtale nogen til at sende det, måske betale et par dollars.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Det er en stor tak!
 
Top