Question Laboratoriets placering

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Hej BB!

Jeg har siddet fast i et loop, mens jeg høstede viden om feltet, og denne tanke har været i mit hoved siden begyndelsen.

Hvor kan jeg placere mit laboratorium? Jeg har stor paranoia, hvilket får mig til at have en god opsec, men i dette tilfælde har det været et overkill for mig, nogen hint?

Min første idé var at skabe en lille bunker uden for nettet for at kunne bage med ro i sindet, men jordpriser og alt det lovlige lort bagved er en hovedpine.

Med kærlighed, kpach!

Solution
For most people the best place to have a lab is don't have one. Use non specific equipment when you can and use the specific equipment and then put it away in the back of the closet or somewhere hard for snoops t get to. Make it something mundane. 20l reactor? Nah that's an old water heater the trash man wouldn't take, says so right on the box. That old deep freezer with a padlock in the garage? I put a lock on it so no kids would climb into it, it hasn't worked in years, hell I lost the key years ago

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Det bedste sted at gemme sig er efter min mening i flysiden. Så længe du ikke lader paranoiaen tage overhånd, og du formår at holde hovedet koldt. Ingen vil nogensinde lede efter noget usædvanligt på et almindeligt sted. Du skal bare sørge for at slette dine spor og ikke være til gene for omgivelserne. Jeg har en interessant bog om hele dette emne. Skriv til mig, hvis du vil have den!
G0NBwP6qxl

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Jeg kan se, at det er ligesom Grayman-konceptet, tak for dit input! Jeg sender dig en dm med det samme.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
For de fleste mennesker er det bedste sted at have et laboratorium ikke at have et. Brug ikke-specifikt udstyr, når du kan, og brug det specifikke udstyr, og gem det så væk bagerst i skabet eller et sted, hvor det er svært for snushaner at komme til. Gør det til noget hverdagsagtigt. En 20 liters reaktor? Nej, det er en gammel vandvarmer, som skraldemanden ikke ville tage, det står på kassen. Den gamle dybfryser med hængelås i garagen? Jeg satte en lås på den, så børnene ikke kunne kravle ind i den, den har ikke virket i årevis, og jeg mistede nøglen for mange år siden.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
At tilsløre de værktøjer, jeg ville bruge for at få det til at virke normalt, den idé kan jeg virkelig godt lide! Tak skal du have, min ven!

Solution

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Jeg er enig med Frit ned til sidste ord. Det er ikke den type angreb, man ønsker at invitere til og forsøge at afværge. Det bedste i dette scenarie er, at når de prøver at få fat i noget, så vær et spøgelse. Prøv at improvisere og forklæde alt som husholdningsartikler. Brænd alt, hvad du kan bruge. Prøv at holde specifikke ting så langt væk som muligt, i det mindste skille dem ad og gemme dem efter bedste evne, og prøv at have en plausibel undskyldning. Alt, hvad der opbevares, bør ikke være ulovligt og bestemt ikke for mistænkeligt, og alt, hvad der kan bruges sammen, skal være i en meget lav koncentration, for eksempel skal du ikke have et opløsningsmiddelskab i dit skur for nemheds skyld, der er bevaret af dovenskab. Opbevar ikke alt, hvad du skal bruge til en shake n bake, i dit skab. Indlysende ting, men tænk heller ikke for meget over det. Gem dig, hvor du kan se det, er vejen frem. Prøv at skalere op og lave mindre mad, hvis det er muligt.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Jeg er meget taknemmelig for de input, du og de andre ovenfor har givet mig, og ideen om mit laboratorium er mindre tåget nu! Jeg sætter stor pris på det.