Madre
PR manager
- Reaction score
- 178
Forestil dig, at du får noget ukendt pulver. Det er ligegyldigt, hvordan du har fået det: en ven gav dig det for at prøve, du stjal det fra lommen på en bevidstløs gadejunkie, eller du fandt det ved et tilfælde i en taxa. Det er ligegyldigt, hvordan du har fået fat i det, det vigtige er, at du har stoffet i hånden, og at du sandsynligvis virkelig gerne vil bruge det.
Er det dumt? Ja, måske. Men det er ikke så let at tvinge mig selv til ikke at bruge det obskure pulver ...
Og så bliver spørgsmålet: Hvad er det for et pulver, jeg har i hånden?
Er det amfetamin eller DOB? Kunne det være mefedron eller fentanyl?
En grådig, tåbelig junkie vil sige "fuck det, lad os prøve det her lort og se".
Men det er ikke noget, man skal prøve på sig selv, mens man venter på at blive høj. Resultatet kan blive det stik modsatte, og i stedet for at få nydelse får du kun frustration, skuffelse og måske endda døden med skum ud af munden. Det er nok bare at bruge stoffet, hvis dosis er ti eller endda hundredvis af gange lavere end doseringen af amfetamin og kokain. Hvis du har for vane at hælde et spor op til dig selv (et lille spor, mindre end normalt - du er ikke dum), kan du få en overdosis så hårdt og så hurtigt, at dine venner ikke engang har tid til at tænke over, hvad de skal gøre.
Derfor handler dette afsnit om, hvordan man kan identificere forskellige stoffer. Det kan redde dit liv.
Del dine historier om obskure stoffer og konsekvenserne af at bruge dem.
Er det dumt? Ja, måske. Men det er ikke så let at tvinge mig selv til ikke at bruge det obskure pulver ...
Og så bliver spørgsmålet: Hvad er det for et pulver, jeg har i hånden?
Er det amfetamin eller DOB? Kunne det være mefedron eller fentanyl?
En grådig, tåbelig junkie vil sige "fuck det, lad os prøve det her lort og se".
Men det er ikke noget, man skal prøve på sig selv, mens man venter på at blive høj. Resultatet kan blive det stik modsatte, og i stedet for at få nydelse får du kun frustration, skuffelse og måske endda døden med skum ud af munden. Det er nok bare at bruge stoffet, hvis dosis er ti eller endda hundredvis af gange lavere end doseringen af amfetamin og kokain. Hvis du har for vane at hælde et spor op til dig selv (et lille spor, mindre end normalt - du er ikke dum), kan du få en overdosis så hårdt og så hurtigt, at dine venner ikke engang har tid til at tænke over, hvad de skal gøre.
Derfor handler dette afsnit om, hvordan man kan identificere forskellige stoffer. Det kan redde dit liv.
Del dine historier om obskure stoffer og konsekvenserne af at bruge dem.