Question IV for begyndere.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Hej der her måske helt dumme spørgsmål 😀 men jeg er interessant mennesker, hvordan du injektion meth eller nogle som 4 mmc? Jeg kan ikke finde et klart svar, så jeg vil spørge hende ... undskyld, hvis nogle allerede har sendt det....

Så som jeg ser nogle mennesker bare blande sterilt vand med ligesom knust meth og derefter bare injektion direkte, er det sikkert? Eller du har brug for tilføjet som nogle limuntus eller noget lignende idk
Brug aldrig IV bare nysgerrig ... ty
Hvis nogle har exp, vil jeg være glad, hvis du kan dele din oplevelse

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Jeg har aldrig lavet IV, men jeg har set nok af Breaking Bad, og jeg kan lægge 1 og 1 sammen.

Du skal sterilisere stoffet, hvilket normalt gøres ved at opløse det (meth og 4-mmc i vand, eller citronsyre til f.eks. heroin) og derefter koge det på en ske, så det koger og bliver sikkert for IV. Når det er gjort, trækker man væsken ind i en sprøjte gennem noget bomuld for at filtrere eventuelle faste partikler fra og tager kun væsken.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Er du sikker på, at det er nødvendigt at koge? Er det ikke farligt bare at putte sterilt vand i med supstance? Tak for svaret

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Ja, det er jeg ret sikker på. Bare tænk på det. Produktet passerer gennem hvem ved hvor mange hænder. Det kan blive skåret med hvem ved hvilke stoffer, øset med ikke-sterile genstande i ikke-sterile poser. Der vil være bakterier og mikroskopiske kim i det, og de bliver ikke dræbt af dit sterile vand. Du er nødt til at sterilisere det med alkohol (men så er det ikke godt for IV) eller varme, og derfor skal det koges.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Åh okey, det giver mening 🙂, vil hit have effekt på meth eller 4 mmc, mens det er kogt osv, kan det skade produktet, og kan jeg bare bruge bomuldsfilter fra den cigaret, jeg ruller?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,110
Deals
1
Hvor kan jeg få denne "limuntus"?🤷 Hvad gør den? Når man sprøjter ting direkte ind i venerne, omgår man mange af de sikkerhedsfunktioner, der er indbygget i kroppen. Det er ikke fedt at injicere stoffer på gaden. Jeg har prøvet det én gang, med noget kokain.
For Guds skyld, ja, jeg ville håbe, at det var så hygiejnisk, som jeg kunne få det. Kogning steriliserer ikke noget, men det dræber levende vira og bakterier. Forestil dig den infektion, du kunne få ved at injicere noget lort, der har haft snesevis af 3. verdenslande, tørre deres røv med deres bare hånd, hænder, der rører ved det 😱 ville helt sikkert holde sig til vandopløseligt, trukket gennem en vatpind, ingen pletter i det, afhængigt af hvad det var, kunne jeg måske A/B-udtrække det først.....
100 mg kokain gjorde mig ikke høj, da jeg prøvede. Jeg sigtede lavt, skulle have startet med 200 mg, tror jeg.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Limuntus er citronsyre i pulverform. Der, hvor jeg kommer fra, kan man få det meget nemt på ethvert marked, fordi det ofte bruges i madlavning. Du kan sikkert også få det meget nemt, men det hedder nok ikke limuntus.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Sørg for at bruge rent udstyr og tørre injektionsområdet af med alkohol. Blodinfektioner og andet er slemt