Question Er dette websted legitimt?

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Jeg har aldrig selv bestilt fra denne leverandør, men ved første øjekast ser de ret anstændige ud. De er fra Polen, hvilket ikke overrasker mig. Og de flasker, de bruger, har jeg set før. Det er de polske standardreagensflasker såvel som de europæiske ISO-reagensflasker til ACS-kemikalier. Virksomheden er blevet oprettet for mange år siden og ser ikke ud til at skjule deres kontakt- eller virksomhedsoplysninger overhovedet. Jeg ville tro, at det var lovligt.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
De er en 100 % lovlig virksomhed og har ingen bagdøre :D Det, jeg godt kan lide ved dem, er, at de tilbyder afhentningsmuligheder og ikke stiller for mange spørgsmål!

De solgte endda deres virksomhed for 2 måneder siden til en anden polsk investor og arbejder nu på en internationalisering, eller i det mindste på at åbne mere op for de europæiske lande.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Det er rart at se dem udvide. Selv om jeg håber, at virksomheden fortsat vil være baseret i Polen, da de har ret slappe love om kemikalier.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Jeg ved også, at det er legitimt, men jeg har hørt, at de ikke svarer så let på e-mails.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Prøv at få en personlig kontakt til en af deres medarbejdere.
Jeg chatter kun med én person fra denne virksomhed og har aldrig haft problemer med at få fat i dem, heller ikke når det hastede og skulle gå hurtigt.

View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Min lærling råbte ad mig i går, fordi jeg havde ødelagt en septiktragt. Jeg bliver nok nødt til at bestille en ny.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ahhh det stinker mand! Jeg har lige ødelagt en 20L 3 Neck RBF i sidste uge, jeg kender følelsen

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Det er jeg virkelig ked af at høre

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ja, det var ærgerligt, men det sker... Det skete under rengøringen :/ Heldigvis havde jeg en anden på lager.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Heldige dig ... hvis der er en brækket hals, kan jeg prøve at svejse den tilbage Glaspustning er en hobby, jeg er sikker på, jeg har, men en passende oxy-gasbrænder er, hvad jeg mangler og selvfølgelig rør og stophaner og fittings. Jeg fik ikke engang prøvet min 10L 3n rbf... Jeg spekulerer stadig på, hvad der er den bedste improviserede omrører, og jeg tror, jeg vil vælge en køkkenmaskine, da den har flere hastighedstrin, og den forbliver tændt.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ja, jeg var utrolig heldig at have fået endnu en.

Desværre dukkede det hele op i midten af bunden af kolben, så der er vel ikke noget, jeg kan gøre, vel? :D :D

Mhmmm, jeg har set elektroniske skruemaskiner blive brugt til noget lignende, men jeg undrer mig over, hvorfor man ikke køber en topomrører direkte?
Tjek Vevor, de har nogle meget billige. Hvis du kun vil have en til kemiske formål (Vevor er beregnet til skønhedsindustrien), så tjek sklep-chemland.

RaraOppapapOma

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Som offer for Vevors dårlige laboratorieudstyr kan jeg ikke understrege dette nok: Køb ikke fra dem, deres lort er noget bras!
For nylig købte jeg en vakuumpumpe, og ikke nok med at den ikke virkede fuldt ud, der var også spildt olie overalt på vakuumpumpen!
Den eneste grund til, at jeg købte fra dem, er, at jeg er en fattig kemi-nybegynder.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Jeg må indrømme, at jeg ikke har nogen problemer med det udstyr, jeg har købt hos dem.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Jeg har også sættet med 32 dele, som er perfekt til at begynde med, bortset fra at de alle har 24\40-fittings og derfor er inkompatible med andre standarder (29\32; 14\23; osv.), jeg har købt to sæt stativer, som sammen med glasvarerne er ret gode til prisen, og min vakuumpumpe trænger til at få udskiftet olie. Jeg ser frem til at få nogle adaptere fra 24\40 til 29\32.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Hmm, jeg har ingen problemer med deres udstyr.

Jeg tror, det er noget, man kan forvente, når man ser på deres prisklasse ... det forekommer mig rimeligt, at en rotovap til 1.500 EUR ikke fungerer så godt som en til 15.000 EUR.

toastpaws

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Jeg kan også foreslå laboratoriumdiscounter.nl, hvor der er 7 % rabat fra YouTubere som thylabs.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Det ved jeg godt, tak! Men der er måske andre, der ikke ved det...