Question Er det nødvendigt med konstant omrøring under vanddampdestillation?

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
Er det nødvendigt med konstant omrøring under vanddampdestillation? Tak for svaret

Solution
I use a double jacketed reactor. with cooling equipment. top mixer. I'm just a beginner, I'm doing my third synthesis. p2np, nabh4, cucl2 route . I want to make oil

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Dit spørgsmål er lidt upræcist. Men mens en destillation kører, forhindrer den farlige kogeforsinkelser.

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
Er det godt, hvis jeg blander det? 100 rpm. engelsk er dårligt, undskyld

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
men jeg har ingen forstand på det 😄, så det er fint at blande. Det var jeg ikke sikker på, men tak for svaret. Jeg blander det 😄

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Det er svært at sige uden at kende til din opsætning, det afhænger af typen af omrører. Men jeg tror, du kan se, om alt bevæger sig.

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
Jeg bruger en dobbeltmantlet reaktor. med køleudstyr. topmixer. Jeg er bare en nybegynder, jeg laver min tredje syntese. p2np, nabh4, cucl2 rute. Jeg vil gerne lave olie

Solution

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Jeg er ikke ekspert, men jeg vil sige, at du bør købe en mindre rotationskolbe på grund af tab i disse store reaktorer.

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
Det lykkedes mig endelig at lave a-olie. Tredje gang var en succes. Jeg er en komplet amatør. Jeg er nu i gang med at forberede en 1 kg p2np-rute. Jeg lægger billeder op om et par timer. Jeg er meget glad, hvis nogen har brug for hjælp, jeg er glad for at hjælpe med oliesyntese. Jeg kan forklare det på amatørsprog. 😀