Question Oplysninger om clearnet-leverandører til Research Chemicals og kemikalier

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Hej med dig,

som det fremgår af titlen, har jeg erfaringer med nogle af leverandørerne og forskningskemikalierne (som altid er/var lovlige i leverandørens land på købstidspunktet), og jeg vil gerne dele dem.
Så mine spørgsmål er:

Er det tilladt at diskutere eksplicitte leverandører? Hvor skal disse oplysninger placeres? Det ville være rart, hvis der var en egen sektion for clearnet-forskningskemikalier og leverandørerne. Kan det oprettes?
Hvis ikke, hvilken sektion ville så være passende?

Tak skal I have :)

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Tak for linket.
For at gøre det klart: Jeg repræsenterer ikke en leverandør, og jeg ønsker heller ikke at reklamere for en.
Jeg ville hellere tænke på en enkelt tråd, hvor købere kunne diskutere flere RC-leverandører og erfaringerne med dem.
Hvor skal den oprettes?

Et andet spørgsmål:
Hvor er det bedste sted at skrive en søgning efter en leverandør af specifikke forskningskemikalier. F.eks. alfa-pyrrilidiner (alfa-pvp, alfa-php) eller 5-mapb.

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Jeg fik en prøve på 2 g mephedron fra mit land. 5/5 indpakning :) Handling 4/5 Generelt var dette produkt godt, der var mere serotonisk end dopamin. Jeg er en person, der sjældent tager noget, så mine neurotransmittere er normale. Efter langvarig brug tilstoppede denne mephedron næsen, hvilket er ret typisk for 3cmc, 4cmc. Der var også en bitter rafting. Handlingen er behagelig, ikke påtrængende. Nedstigningen var ikke vanskelig. En god mulighed for at gå ud i klubben eller tilbringe tid alene. Mange tak til sælgeren og @Glitchy. Du er fantastisk 🫶

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Dette var en rigtig god anmeldelse

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jeg tror, vi har en RC-sektion

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
RC-sektionen handler om at syntetisere de nyeste RC'er. Det koster 1000 dollars at se på det (der er andre måder, men det er den grundlæggende måde). Nogle af de ansatte har gratis adgang, men hvis det var mig (og jeg siger ikke, at det er det), så skulle de ansatte være ret dygtige til at gøre de ting, jeg ikke så der. Der er ingen næseinhalatorer til L-meth i det forum, det er seriøs kemi (har jeg hørt).