Question Hvis du har penge, hvilket lægemiddel vil du så købe i store mængder til en meget billig pris?

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
44
For eksempel, hvis Mdma koster dig 3 euro pr. gram, eller ukrudt 1 euro pr. gram, eller D-meth koster dig 3 euro pr. gram, hvilken pris er så god for dig, til langsigtede forretninger?

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Jeg tror, at det altid afhænger af kontakterne og især af stedet!
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg vælge et kemisk stof, der har et meget stort lokalt marked og er billigt + nemt at syntetisere, men stadig dyrt i detailhandlen ... som MDMA, Meth, Amfetamin, 4MMC.

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Hvis jeg havde adgang til reagenserne, kunne jeg lave et hvilket som helst af de 4-substituerede tryptaminer. Fortjenesten er altid opstartsomkostningerne værd, og folk rundt omkring i Europa har solgt enkelte gram 4-aco/ho-dmt for 300-500 euro pr. gram.

Ingen har lyst til at sælge i så små mængder, når man fremstiller, men i virkeligheden behøver man ikke at flytte ret meget af det for at tjene til livets ophold.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Mindre mængder og højere marginer kan være meget mere rentable end at sælge store mængder :) Depends tho

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
161
hvis du er klar til at sidde med det i årevis

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Selv hvis du ikke ville sidde på det i årevis, kunne du slippe af sted med at sælge disse tryptaminer i løs vægt til en god pris. Der er en syntese i forummet for Psilocin, og forstadierne er let tilgængelige fra kinesiske leverandører.

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
5-MeO-DMT hvis billigt kilo 2-3$/g, der er jeg hørt om; fra Mexico via Kina

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
For flere år siden fik jeg 100 pressede adderall for 3 dollars stykket. Det var god kvalitet, og jeg købte tonsvis. Leverandøren forsvandt til sidst.