For eksempel, hvis Mdma koster dig 3 euro pr. gram, eller ukrudt 1 euro pr. gram, eller D-meth koster dig 3 euro pr. gram, hvilken pris er så god for dig, til langsigtede forretninger?
Jeg tror, at det altid afhænger af kontakterne og især af stedet!
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg vælge et kemisk stof, der har et meget stort lokalt marked og er billigt + nemt at syntetisere, men stadig dyrt i detailhandlen ... som MDMA, Meth, Amfetamin, 4MMC.
Hvis jeg havde adgang til reagenserne, kunne jeg lave et hvilket som helst af de 4-substituerede tryptaminer. Fortjenesten er altid opstartsomkostningerne værd, og folk rundt omkring i Europa har solgt enkelte gram 4-aco/ho-dmt for 300-500 euro pr. gram.
Ingen har lyst til at sælge i så små mængder, når man fremstiller, men i virkeligheden behøver man ikke at flytte ret meget af det for at tjene til livets ophold.
Selv hvis du ikke ville sidde på det i årevis, kunne du slippe af sted med at sælge disse tryptaminer i løs vægt til en god pris. Der er en syntese i forummet for Psilocin, og forstadierne er let tilgængelige fra kinesiske leverandører.