K kitboy Don't buy from me Resident Language 🇪🇸 Joined May 26, 2024 Messages 24 Reaction score 6 Points 3 Aug 9, 2024 #1 Jeg har brug for en alarmjammer, det er ikke for at stjæle, jeg vil have den som en sikkerhedsforanstaltning. Hvis nogen kan hjælpe mig, vil jeg forsøge at spærre den.
Jeg har brug for en alarmjammer, det er ikke for at stjæle, jeg vil have den som en sikkerhedsforanstaltning. Hvis nogen kan hjælpe mig, vil jeg forsøge at spærre den.
Tovenaar Don't buy from me Resident Language 🇪🇪 Joined Aug 29, 2023 Messages 95 Reaction score 45 Points 18 10 Aug #2 Hvilke signaler vil du blokere? Hvor mange meter? Og så videre og så videre. Du er nødt til at give flere oplysninger Upvote 0 Downvote
Hvilke signaler vil du blokere? Hvor mange meter? Og så videre og så videre. Du er nødt til at give flere oplysninger
K kitboy Don't buy from me Resident Language 🇪🇸 Joined May 26, 2024 Messages 24 Reaction score 6 Points 3 10 Aug #3 Jeg vil blokere husets alarmsignal Her er fyldt med bankhuse med alarmer. Jeg vil gerne bo i et, så jeg kan arbejde. Upvote 0 Downvote
Jeg vil blokere husets alarmsignal Her er fyldt med bankhuse med alarmer. Jeg vil gerne bo i et, så jeg kan arbejde.
ireshop Don't buy from me Resident Language 🇪🇸 Joined Jan 14, 2024 Messages 72 Reaction score 38 Points 18 10 Aug #4 Dårlig idé Upvote 0 Downvote