Question Jeg har brug for hjælp, hvem kender N-BOC NORKETAMINE, din hjælp vil ikke være gratis

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
15
Jeg har brug for hjælp, hvem kender N-BOC NORKETAMINE, din hjælp vil ikke være gratis

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Jeg kunne undersøge det lidt. Jeg kender deschloroketamin, hvis du er interesseret i noget, der har med det at gøre.

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
15
Kan det bruges til at fremstille ketamin?

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Det er en analog til ketamin. Det er lovligt de fleste steder og giver en lige så god, hvis ikke bedre "high".

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Jeg har lige slået det op, og på en hjemmeside står der
"Norketamin(5) er en vigtig metabolit af ketamin(4), der produceres af cytokrom P450-enzymer i leveren. Det hydroxyleres derefter til (2R,6R)-hydroxynorketamin. Sidstnævnte forbindelse har også en lovende antidepressiv aktivitet, men adskiller sig fra de førnævnte derivater i den forstand, at den er inaktiv både som bedøvelsesmiddel og psykostimulerende middel."

jeg er ret sikker på, at n-boc norketamin er et derivat af norketamin med en beskyttende ring. jeg ved dog ikke, om det har nogen effekt på funktionaliteten. er det, hvad du ledte efter, eller har du brug for noget andet? du er velkommen til at sende mig en besked.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
N-BOC står for N-benzyloxycabonyl, som faktisk er en beskyttelsesgruppe, fordi den er nem at fjerne, og den kan enten hjælpe med monoalkyleringen af substratet, eller den skal fjernes før alkyleringen. N-BOC-derivatet betragtes muligvis ikke som hverken et lægemiddel eller en prækursor nogle steder, hvor loven er sådan.