Question Jeg har et spørgsmål om amph base/olie til sulfat

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej,
hvordan fremstilles amfetaminsulfat i praksis fra base, hvis vi har svovlsyre og isopropanol. kræver denne proces en stigning i temperaturen (madlavning)?

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Hej med dig,

Nej, bland svovlsyre med ipa 1:10 og forsur amfetaminolien under omrøring, indtil du når pH 6.

Derefter vakuumfiltrerer du, vasker med kold acetone eller ipa og tørrer.

Voila

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej med dig,
Så det første, jeg skal gøre, når jeg når en pH-værdi på 6, er at lave et vakuumfilter?
Hvilken slags vakuumfilter er nødvendigt?
Mange tak for svaret.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Når du har syrnet din amfetami-olie, skal den være som tyk fløde.

Dæk den til med en plastikpose og en elastik, og læg den i køleskabet eller fryseren.

Dagen efter vakuumfiltrerer du den ved hjælp af en buchner-tragt med et medium < 10um filter.

Når du har drænet væsken, hælder du helst kold acetone 99% > eller IPA 99% > for at vaske amfetaminen.

Når du har drænet al vasken, skal du lægge den i en åben beholder og ind i fryseren.

Den kolde vask vil fordampe langsomt, og amfetaminen vil ikke oxidere så hurtigt, som den ville i et rum.

Når det har nået den ønskede tørhed, vakuumforsegler du det.

Med venlig hilsen

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tak for informationerne.
Så når jeg syrner olie, lægger jeg den i køleskabet, hvor den ikke må have kontakt med luft i 1 dag, og de vakuumfiltrerer den.
Hvordan vaskes det nøjagtigt og hvorfor. Kan jeg bruge acetone i starten, når jeg syrner olien?
Mange hilsner.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Ja, når du er færdig med forsuringen, lægger du den i fryseren, fordi væsken bliver mere tæt og ikke vil præcipitere så let gennem det filter, der opstår.

Du vil bemærke, at væsken fra reaktionen først vil blive støvsuget ud, men du vil ikke have den helt tør.

Så tager du bare kold acetone og hælder det direkte over amfetaminen, mens vakuummet kører.

Du vasker amfetaminen for at rense den for eventuelle resterende urenheder fra reaktionen.

Både acetone og ipa er gode til dette, men grunden til at bruge acetone frem for ipa er, at det fordamper dobbelt så hurtigt.

Med venlig hilsen

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Men hvis jeg bruger acetone i starten, vil jeg så lave det samme forhold (1:10), som jeg gør med ipa?
Tak skal du have for det.
Med venlig hilsen.

Wizard

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hi swim bruger følgende metode

1 liter a-olie (freebase)
2 liter methanol

Rør rundt, indtil det er ordentligt blandet
Tilsæt derefter svovlsyre 50%, indtil det holder op med at udfælde.

Når det holder op med at reagere, lægges det i fryseren (vigtigt for at få en god struktureret pasta).

Tilsæt syren langsomt, da den bliver varm på grund af reaktionen, og hold nøje øje med ph mod 6.

Hvis du sænker ph for meget, kan du rette op på det med mere a-olie.

Husk også, at det færdige produkt reagerer med oxigen, og det er bedst at holde det i en alkoholopløsning og opbevare det som pasta.

Vælg et opløsningsmiddel med en hurtig fordampningshastighed, da det ellers vil tage en evighed.

Held og lykke