Jeg er villig til at betale for 20 kg udstyr til a-pvp-syntese med simpel opskrift

Taiwan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Jeg er taiwaneser og forstår ikke engelsk. Jeg bruger en oversætter til at tale med jer. Jeg har brug for simpelt udstyr og opskriftsmaterialer. De er alle blevet købt. De 1-10 kg ethylacetat-is i videoen af min undersøgelse har kun en lille mængde krystallisering ved frysning. Jeg har brug for simpelt udstyr. Jeg er villig til at betale USDT for opskriften. Jeg er villig til at betale USDT for opskriften.

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
154
Deals
23
Hej,
Du behøver ikke at betale for noget her. Bare start din rejse ind i kemi og før til succesfuld syntese ved at læse nogle af de grundlæggende emner:
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...igation-of-laboratory-methods-and-names.1186/
I laboratoriets FAQ-sektion kan du få grundlæggende oplysninger, efter at have læst interessante emner eller ting, du står over for i en pvp-syntese, vil du være i stand til at udføre det med en succes
Ved at takke for eksperter og deres arbejde - kan vi få viden i ét stykke.
Jeg vil foreslå at tage de første skridt til at lære engelsk også - det er meget nyttigt at forstå og tale, oversættere oversætter ikke altid på den rigtige måde:)