Skopolamin? Det stads er burundanga! Det forårsager påvirkelighed, glemsomhed og delirium. Det kan dræbe i høje doser. Modgiften er Arecoline Hydrobromide!
Hvis man indtager Arecoline Hydrobromide eller betelnødder, er der mindre sandsynlighed for, at man bliver påvirket af burundanga. Desuden har Arecoline Hydrobromide kognitive
kognitivt forbedrende og nootropiske egenskaber, og Arecoline Hydrobromide giver dig en rus. Bare køb Arecoline Hydrobromide eller Kratom, hvis du vil være høj. En velklædt sort fyr brugte burundanga på mig engang og talte om at have brug for hjælp, og tingene blev mere støvede, han blev ved med at kaste mere støv og svindlede, og han tog penge. Han stinker! Dumme idiot! Jeg fandt først ud af, at han tog penge, da jeg skulle betale for træningen. Jeg får måske Arecoline Hydrobromide, hvis jeg får pengene. Der kan have været noget på min hånd på et tidspunkt. De prøvede at gøre det samme med min bror og forsøgte at sælge ham falsk guld, mens de kastede med støv og den slags. Han havde ingen penge på sig, så de fik ingenting. Min sidste ekskæreste ødelagde organisk kemi og matematik og mistede interessen, da hun fandt ud af, at jeg tager Modafinil for ADHD, og at det gør mig klog og fokuseret, og at jeg gerne vil være lægemiddelkemiker eller forskningskemiker. Jeg har brug for speed (amfetamin, etylamfetamin) lige nu. Jeg er god til videnskabelige ting og andre ting på grund af Modafinil og Armodafinil. Kratom får mig til at drikke mindre ethanol (alkohol). Jeg mistede fokus på naturvidenskab og matematik, og mit liv blev ufyldestgørende uden det. Jeg har brug for matematik og naturvidenskab, og ingen pige bør ødelægge matematik eller naturvidenskab, for det er noget lort! Måske kan jeg lave naturvidenskabelige ting igen en dag.