S Studenttt Don't buy from me Resident Joined Sep 29, 2022 Messages 42 Reaction score 20 Points 8 Nov 26, 2022 #1 Hej Jeg har brug for en person med en organisk kemi baggrund for at kunne vise mig eller forklare mig på simpelt engelsk, hvordan man omdanner hydroxlamine til ketamin
Hej Jeg har brug for en person med en organisk kemi baggrund for at kunne vise mig eller forklare mig på simpelt engelsk, hvordan man omdanner hydroxlamine til ketamin
drZarah Don't buy from me New Member Joined Jan 1, 2023 Messages 7 Reaction score 1 Points 1 01 Jan #2 Hvad vil du egentlig have? En syntetisk rute til at omdanne en forbindelse med fem atomer til et meget komplekst organisk molekyle? Upvote 0 Downvote
Hvad vil du egentlig have? En syntetisk rute til at omdanne en forbindelse med fem atomer til et meget komplekst organisk molekyle?
Zarder Don't buy from me Resident Joined Dec 17, 2022 Messages 39 Reaction score 7 Points 8 02 Jan #3 Jeg kender til en termisk omlejring, der kan udføres fra hydroxylimin til ketamin, ikke hydroxylamin. Upvote 0 Downvote
Jeg kender til en termisk omlejring, der kan udføres fra hydroxylimin til ketamin, ikke hydroxylamin.