Question Sådan renser man 4-MMC

Neozion420

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Jeg vil gerne lave 4-mmc, men jeg vil gerne have, at det er så rent som muligt, så når jeg har lavet min 4-MMC, der helt sikkert vil have urenheder, hvordan skal jeg så rense og/eller omkrystallisere det? Jeg vil ikke tage eller sælge noget, der ikke er af højeste kvalitet, bare for at være sikker. Tak skal du have.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Der er artikler om det, og du bør starte med at læse dem og diskussionen nedenunder.

DragonLabz

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇳🇱
Reaction score
58
Deals
131
Vask det med aceton og omkrystalliser :)

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Hvad ville være den mest effektive teknik til at gøre det? Jeg har set videoer, hvor acetone blev hældt over pulver/krystal på Buchner-filter og straks filtreret væk. Jeg har også set nogen i en diskussion foreslå at røre 4-MMC-pulver med acetone i en krukke/et bægerglas for bedre at opløse urenheder før filtreringen. Ville det være bedst at ryste pulveret med acetone i en lukket krukke som den mest aggressive form for omrøring?

View previous replies…

DragonLabz

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇳🇱
Reaction score
58
Deals
131
Skriv til os, så hjælper vi dig!

Neozion420

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Skal jeg hælde acetone i Buchner-filteret og røre rundt i det for at hjælpe med at opløse urenheder før hvert vakuum? Skal acetonen også være kold, og i så fald hvor kold, fryser eller køleskabskold? Tak skal du have

Neozion420

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Jeg planlægger også at foretage en omkrystallisering efter alt dette bare for at få det mest rene produkt muligt, men jeg vil gerne have de fleste urenheder ud før dette bare for at være sikker.

cannedgoods77

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
4

everything os here

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
87
Deals
11
Everything depends on situation.
Most important thing is a plan for synthesis, correct reagents and solvents will make your syntheis successfull if you do it carefully and decent.
Smooth and planned work will always lead to good output. If some mistake happens it should be instantly taken action to get back to course as close as it can.
Usually you can not fix such impurity. To get rid of shit you need to add another shit :)
Most important is to have clean product for crystalisation so it will show its potential after performing this procedure :)

Attachments

• hX2wiZRuqj.png
    hX2wiZRuqj.png
    349.4 KB · Views: 7