Question Hvordan laver man crytall ecstasy i pilleform?

SebastianMorne

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 10, 2023
Messages
4
Reaction score
5
Points
3
Jeg spekulerede på, hvordan man kunne omdanne krystaller til piller, da de sælger bedre, jeg ved allerede, hvor man kan købe pressen, men ikke hvordan man farver krystalpulveret uden at miste renheden og alt det der.
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Den bedste Pill Press ZP9 du kan købe, jeg er på Europa eller Kina billig
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Hej jeg har piller dør tilstand til pillepresse zp9 og pulver med farve til lavet hårde piller xtc
 

SebastianMorne

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 10, 2023
Messages
4
Reaction score
5
Points
3
Hej, tak for tilbuddet, men jeg har allerede en presse, som jeg låner af en ven, og hvis jeg nogensinde tjener penge nok til at investere i en til mig selv, vil jeg ikke tøve med at kontakte dig. God fornøjelse med resten af dagen!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Du skal blot pulverisere din krystal til et meget fint pulver og blande dit mdma-pulver med et komprimeringsmiddel som magnesiumstearat og mikrokrystallinsk cellulose sammen med pulveriseret farvestof, dette kan købes allerede forberedt fra internettet, du finder det som: Readymix binder for press pill eller bedre direkte Jeg talte med vores partner og ven STARWARS. Når du har blandet, og du har foretaget de relevante beregninger for at justere vægten på dine piller, er du klar til at lægge den i din pressemaskine tdp-0-maskine eller den maskine, du skal bruge
 
Top