Question Hvordan man imprægnerer salte (amfetamin, mdma, kokain) i plastik, sender dem og genvinder saltene i destinationslandet.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Stigningen i antallet af kokainlaboratorier i Europa signalerer den smuglede kokains 'død'

Narkotikaeksperter fortæller VICE World News, at smuglere i stigende grad opløser ren kokain i materialer og udvinder det i store europæiske laboratorier.

"Ringen sendte plastikpiller imprægneret med kokain: en metode, der betød, at stoffet ikke kunne spores under almindelige toldkontroller, forklarede politiet."

Hvordan imprægneres kokain i plastikpiller?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Jeg brugte trykt a4-kopipapir fra kedelige dokumenter til at opbløde 10 g amfetaminsulfat, blandet med uopblødte dokumenter og presset, så det så nyt ud efter tørring. Jeg fløj personligt med dem, bestod endda yderligere kontroller, og jeg ved ikke, hvad tabet var, men jeg forestiller mig lidt, da "teen" var potent.

Cool5678

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hvilken slags opløsningsmiddel skulle du bruge, havde du nogen kvalitetsproblemer, så vidt jeg ved, forringes amfetamin uden forseglet emballage. du vejede dit produkt til omvendt konvertering, du havde tab

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Vand.
Har du ikke læst? Jeg dyppede lagnerne i varmt vand og drak, jeg ventede ikke på fordampning.
Selvfølgelig var der tab, og selvfølgelig vil der være endnu flere tab, hvis du vil omdanne

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
282
Det fungerer meget bedre, hvis du bruger "Lignin free"-papir, som du kan få fra steder, der leverer til kunstnere. Det bruges hovedsageligt til vandfarvemalerier og optager vand meget bedre og mere jævnt. Det er det papir, der også kan bruges til at lægge LSD-ark på, men så skal man sikre sig, at det er ligninfrit og klorfrit, men det meste papir er alligevel ikke klorbleget i dag.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Jeg lavede det, du kalder et kokainlaboratorium.
Det er bare værd at importere direkte fra Sydamerika.

Cool5678

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hvor meget koster det at købe 5 kg fra producenten hvad er tabet under omdannelsen af produktet

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
@Zan444 Er import fra Brasilien ok?
@UWe9o12jkied91d 10 g pr. ark papir er meget, utroligt at et tyndt ark papir kan indeholde så meget amfetamin.

View previous replies…

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, men ikke små mængder

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, men ikke små mængder

GermanWhite

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Er der nogen, der har oplysninger om imprægnering af kokain i lugtfrit papir.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Når du finder ud af det, må du meget gerne dele det med os andre. Jeg har holdt mig ude af ukrudtsbranchen det meste af mit liv, fordi det er for ildelugtende, hvis jeg bare kunne imprægnere det i lugtfrit papir, hvorfor har jeg ikke tænkt på det før?

View previous replies…

GermanWhite

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Jeg arbejder sammen med brasilianere, som gør det, men de vil ikke fortælle mig hvordan, så jeg ved, at det er 100 % muligt. Papiret kommer til at lugte af gamle cigarer, hvis man virkelig snuser til det. Udtrækningen sker med ethanol af fødevarekvalitet 97%+. Udenatureret hedder det, og jeg var også nødt til at købe vanddestillatorer. Jeg ved, at det er meget vagt, men måske kan en kemiker blandt os give flere oplysninger.

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
56
Har du en kontakt til import af koks til Europa?

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Jeg tror også, du kan bruge vand, men det kommer an på, hvilken form det har i papiret. Hvis det er base, vil vand ikke fungere, hvis det er HCL, bør vand fungere bedre end ethanol.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Opløs det og sprøjt det på papiret, det er det. Ingen stor kemi her. Derefter trækker du det ud igen og får det til at skinne, og så har du det endelige produkt.

Cool5678

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hvis vi forenes, vil vi afsløre deres hemmelighed. Jeg er klar til at modtage materiale til prøver og analysere det på et spektrometer og andet analytisk udstyr.

kdelorian

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Dette emne er meget interessant, især plastimprægnering. Jeg synes, det er en meget god metode, men jeg kan ikke give nogen oplysninger, fordi jeg er mere i branchen for engros produktdistribution i Europa, men jeg er meget interesseret i emnet.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Hvis dit bærende produkt er tørt, som tøj, papir osv., skal du imprægnere det som base (mindre lugt, mindre følsom over for fugt, stærkere osv.), hvis du vil have det ud, skal du bare lede efter et opløsningsmiddel, der ikke opløser dit bærende produkt. Opløs din kokainbase i det opløsningsmiddel og krystalliser i det opløsningsmiddel med hcl. Nogle gange skal du først rense din opløste kokainbase, fordi du kan få en farve fra dit bærerprodukt. For eksempel den blå krave på et par jeans, når du bruger det som bærestof.
Når politiet ransager et kokainlaboratorium, der vasker kokain ud af bærestoffer, ser man altid en masse opløsningsmidler (aceton/mek/hexan/ethylacetat).
Man ser også mange ulykker (eksplosioner/brande) i Holland med små kokain-"vaske"-laboratorier.

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
14
Han behøver ikke at imprægnere det som base, især ikke for lugtens skyld, for base har en stærkere lugt end hcl, og basepasta har den værste, hvilket skyldes tilstedeværelsen af forskellige urenheder og de opløsningsmidler, der bruges under produktionen, f.eks. petroleum eller benzin... Nogle gange kan "bæreren" være ildelugtende fra hcl, afhængigt af hvilket køkken der kommer fra. Normalt vil man undgå colombiansk på grund af den stærke lugt af diesel, peruviansk gør næsten det samme som colombiansk, men det er bedre, den bedste mulighed er boliviansk hcl, de bruger stadig oldschool diethylether til at lave hcl-form og vaske, derfor har boliviansk mindre lugt sammenlignet med andre ...
Denne type system med hcl er for små smuglere, der forsøger at bringe fra a/b få kilo eller deromkring ... Store drenge i denne branche imprægnerer pastabase i mange former, som du vil, og bringer tilbage i destinationsstedets laboratorium på samme måde som de gør det i hjemlandet i junglen fra SA