Question Sådan finder du kunder

Bringiton

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg er lige begyndt at handle på gaden, og jeg spekulerer på, hvordan jeg finder kunder til at købe. Jeg befinder mig i USA.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Så gaderne er en anden verden sammenlignet med online. Jeg vil anbefale et produkt af god kvalitet. Klubber er et godt sted at finde købere. Du skal finde den demografiske gruppe af mennesker, der bruger det stof, du sælger, og gå til steder, hvor de mennesker kommer. Du skal føle dig frem. Men dit spil kommer til at være mund til mund. Få dit produkt ud til folk, som forhåbentlig har venner, der bruger det. Husk at træde varsomt. En undercover eller informant ville være dårlig at sælge til. Men det er måske ikke den største bekymring, før du bliver større.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Politiet er ofte undercover i barer og natklubber. Jeg ville ikke forsøge at sælge noget til nogen, jeg ikke kendte der. Musikshows, festivaler, ghettoen. Det kommer an på, hvad du sælger. Jeg kunne ikke sælge heroin i baren, og jeg kunne ikke sælge kokain foran herberget for hjemløse.

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Samme spørgsmål, jeg vil gerne vide, hvordan jeg finder kunder online. Enhver hjælp ville være meget værdsat.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Onlinekunder er anderledes. Her er dit mål at få dit produkt ud til så mange som muligt. Jeg ville oprette salgsbutikker på flere af de store markeder. Sørg for at give dine første købere et godt produkt og en fremragende kundeservice (du bør faktisk fortsætte med det, men det er meget vigtigt i begyndelsen). Måske endda med nogle gratis gaver. Når du har et vist salg og gode anmeldelser, vil der komme nye kunder til. Gratis prøver for en anmeldelse på et forum er også godt

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Mange tak for dit venlige forslag.(y)(y)