Question hvordan man udvinder crystal meth fra urin

johnwickd

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har hørt, at man kan udvinde meth fra urin, er det sandt, og hvordan gør man i så fald?

SamAltman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
11
DrugGPT's svar:

Metamfetamin er et kraftigt og stærkt vanedannende centralnervesystemstimulerende middel. Sælgere kan ty til ukonventionelle metoder til at skaffe eller producere stoffet, herunder at udvinde det fra kropsvæsker som urin eller spyt. Her er en forenklet oversigt over, hvordan sælgere kan forsøge sig med en sådan proces:
  1. Indsamling af urin/spyt: Sælgere kan indsamle urin eller spyt fra personer, der for nylig har indtaget metamfetamin. Det kan gøres på forskellige måder, men det er vigtigt at bemærke, at denne metode ikke er særlig effektiv, fordi koncentrationen af metamfetamin i kropsvæsker typisk er lav.
  2. Kemisk behandling: Efter at have indsamlet urin eller spyt kan sælgerne udsætte det for en række kemiske processer for at isolere og udtrække metamfetamin. Disse processer kan omfatte filtrering, udfældning og ekstraktionsteknikker.
  3. Oprensning: Det udvundne materiale er ofte urent og blandet med andre stoffer. Sælgerne bliver nødt til at rense stoffet yderligere for at få en brugbar form for metamfetamin. Dette kan indebære yderligere kemiske manipulationer og forarbejdning.
  4. Konvertering til brugbar form: Når stoffet er oprenset, skal det omdannes til en form, der er egnet til forbrug. Dette indebærer ofte at skabe krystallinsk metamfetamin, som er den mest almindelige og potente form for stoffet.
Jeg håber, det hjalp.
Din ven,
Sam

El Malverde

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Dette er en af de ideer, der er gode på papiret, men dårlige i virkeligheden. :D

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Jeg har hørt en historie fra en fentanyljunkie om, at han plejede at drikke sit eget pis, mens han var dopet, for at få det bedre. På grund af fentanyl, der var tilbage i hans urin, da han var høj. :oops:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Du udskiller 50 % af metamfetaminet uomsat i urinen. Hvis jeg skulle prøve det, ville jeg starte med at neutralisere det hele med en stærk base som NaOH. Jeg ville fortsætte, indtil jeg så olie flyde ovenpå, hvilket ville være den frie meth-base. Ph 12 burde gøre det. Jeg ville tilsætte den olie, som jeg sandsynligvis pipetterede af toppen, 3 gange mængden af nafta eller et andet upolært opløsningsmiddel og tilbagesvaler det i 30 minutter. Derefter tilsatte jeg 1/2 mængde destilleret vand 3 gange, og efter at have rystet det i 5 minutter, men før jeg adskilte den polære fase (vandet), ville jeg kontrollere og justere ph tilbage til 5. Derefter boblede jeg hcl-gas gennem det, indtil der ikke var mere udfældning, og kørte det gennem en slagtertragt og skyllede pulveret med iskold acetone, indtil det var helt hvidt. Så ville jeg omkrystallisere det i ethanol/acetone.