Jeg er på ingen måde en "medfødt kemiker". Jeg er også nybegynder. Men min kritik går ikke på, at du ikke forstår det, men at du ikke engang har forsøgt.
Først og fremmest skal du søge i forummet efter de synteser, du leder efter. FØR du stiller spørgsmål. Det er en simpel søgning, der ikke har noget at gøre med at være kemiker.
Når du så finder det, så læs det. Hvis der er ting, du ikke forstår, så google dem. Hvis du sidder fast, så spørg om de specifikke ting.
Hvis du spørger, som du gjorde, "Hvordan laver man amfetamin?", er svaret "Læs den forbandede synth-beskrivelse på forummet!".
Men hvis du spørger "Undskyld, jeg læste denne synth-beskrivelse *link*, og jeg forstår ikke, hvad det betyder at basificere opløsningen" (eller en anden specificeret del af synthen), kan du få tips og svar. Jeg vil i hvert fald gerne hjælpe dig med den viden, jeg har. Du kan finde flere eksempler på dette på dette forum.
Det er ok ikke at kunne kemi. Det er ikke ok at være doven og ikke engang prøve selv. Og hvis du ikke ved, hvordan man søger i et forum eller stiller spørgsmål, som folk rent faktisk kan svare på, er du nødt til at lære det først. Hvis du ikke er parat til det, er der ingen, der kan hjælpe dig, og så er det her ikke noget for dig.
Det er i hvert fald min mening.