Hvordan renser man pseudoephedrine hcl time release-piller?

2118

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Sååå en eller anden har måske arbejdet i månedsvis på at indsamle det ene og det andet, men kan ikke finde en eneste kilde til en god metode til at rense dette nye pseudoefedrin. Kemikalier ved hånden er vandfri acetone, vandfri isopropylalkohol, muratisk, lud og hvis det er nødvendigt, kan jeg få noget ether. Looking do proform a birch but im not over the idea of a high tech shake using a p.e.t lined stainless reaction vessel I can retrofit with a line with guage 0 to 300 psi and a safty relief valve off a compressor (175psi) but so a manual burp valve. Alt dette ville være rustfrit, fordi ammoniak reagerer med messing .... på alle måder på udkig efter ideer og links eller nogen hjælp overhovedet .... ideer kan også bygges .... hvis det er et metal, kan jeg bearbejde det og svejse det hele, så ja, lad os lave en bombe 😆

WillD

Expert
Reaction score
1,061
Hvilken slags tabletter indeholder pseudo? Kan du skrive sammensætningen?

2118

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har stort set forstået det, men jeg ved ikke mere om denne side, og jeg tror, jeg smutter efter at have bemærket et par ting, og mit svar var i øvrigt superindlysende og nemt .... disse kloge mennesker tænker kun i ekstremer .... de overser det enkle uden bekymring, fordi der ikke tales om eller undervises i enkelhed. De fleste mennesker ignorerer det indlysende, men der er nogle få mennesker, der er bygget anderledes. Det hele gik tilbage til sæbefremstilling. ....... smed hele projektet i forbrændingsanlægget for anden gang på 20 år, fordi jeg ignorerede det indlysende.......o godt om yderligere 10 år måske. Men jeg har sagt dette.... lært, at viden er en magt over dem, der ønsker at ødelægge denne viden. Jeg fik mine svar, jeg er glad for, at det ikke er risikoen for fængsel og tabt tid med familien værd ... jeg var bare nødt til at udkonkurrere de hjerner, der er ansat af regeringen for at bevise, at vi mennesker stadig kontrollerer tingene, hvis vi tvinger en enklere livsstil ved at udholde det milde ubehag ved at undvære ikke-væsentlige affaldsting, så graver vi dybest set en tunnel under hele systemet, hvilket fører til kollaps. Hvis du ikke kan fortælle kemisk litteratur, undersøgelser, forskning og se, hvor meget der er dækket over nu og eller helt udeladt, har lidt overrasket mig, fordi meget har ændret sig på alle områder af livet siden sidste gang....10 år siden, da verden var så kedelig, og hvor meget kontrol de har nu fucking skør, er dea i alt nu, hvor det ikke er sjovt og ikke det værd, alt sammen fordi teknologi og svage sindede dumme røv, der ikke kan forbruge store forbindelser uden at skulle tage spyende doser, der kører læber..... lol og bare for at tilføje til komikken i mit svar var litterært det samme som en meget meget gammel sæbefremstillingsproces, jeg afslutter min rant ved at sige, at jeg træder ned fra min "sæbekasse" og slutter med fuck alle regeringerne, ingen af dem taler for deres eget folk mere og var en slave af deres egen skabelse, som vi byggede til dem .....the end . Ya noget er kode noget er indlysende noget er ikke og jeg er ædru lmao vi almindelige mennesker er ikke i gode farvande min ven .... grave i Google-patenter og pubchem i "relaterede forbindelser" sektion af disse biosyntetiserede kemikalier produceret mine genetisk modificerede bakterier....n-isopropylbenzylamin har patenter og forbindelser fra flere organisationer, fordi det er en mikrokrystal bla bla bla, men det er i stand til at indkapsle ting som vax'er, og der er bogstaveligt talt en fucking patient og helt skrive op på, at det er et levedygtigt middel til hiv-transport og infektion af en vært. Og det er overalt, hvor jeg ser, for fra 10 år siden smager alt det samme, lugter det samme, det hele er det samme.
Jeg begynder at bekymre mig mere og mere, der kommer noget stort .... alle forbliver sikre og er gode