ikke for noget, men hvad betyder det, at jeg vil sælge sudo, når jeg har lært om kemi, wow, du ligner mig, da jeg lavede lænestolskokken på underground hive eller i wetdreams/zonez-årene.
først hvordan ville du indsamle forstadierne? hvis du er i EU, ved du ligesom mig, at da der ikke er nogen større handel med d-meth bortset fra Tjekkiet og nogle thailandske samfund, der bruger og sælger shaboo og de lyserøde yaba-tabletter kun til thailandske mennesker.
også rc-scenen her i eu var enorm, og jeg taler ikke i dag, men fra starten af den britiske scene, det britiske forbud og dengang var scenen mere uklar, jeg mener, at jeg næsten blev dræbt af bromodragonfly, som jeg på det tidspunkt brugte til nyhedsbutik, fordi der før Kina-forbuddet her i EU var internetbutikker fra Polen og e-mail-leverandører som till.i.come, der plejede at sælge pse ekstraheret fra piller, men jeg mener, at du ikke kan tjene penge på pse-fremstilling.
Husk også, at de fleste metoder, du finder, ikke kan bruges længere, især ikke i USA.
de bedste er de hvide 60 eller 120 mg, personligt bruger jeg kun 60 mg pse 2,5 cetirizin, som du kan trække gode gærder eller 120 med povidon.
Husk også, at opskrivningerne fra de legendariske fyre her, der deler dette Guds arbejde, altid er slutprocessen på en lang vej fuld af mislykkede eksperimenter og forsøg.
og også den minimale pse for at have en god nybegynderkok er efter min erfaring 8/10 gram pse fb,