Question Hvor meget koster det at oprette et meth-laboratorium?

methmaker009

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hvis jeg beder nogen om at oprette et meth-laboratorium, hvor meget skal det så koste?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
En person kan producere noget af efedrin for under 100 dollars. For det udstyr, der skal til for at starte med et semilovligt kemikalie i størrelsesordenen < 1 kg, foreslår jeg 1000 dollars + rindende vand og elektricitet. Det er ikke noget særligt. Hvis du gør det mindre, kan du nøjes med 500 dollars, men det ville være hemmeligt, og du ville skære hjørner. Det er kun min mening.

methmaker009

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Fedt nok. Er omkostningerne meget forskellige fra kemikalie til kemikalie? Jeg tror ikke, der er nogen, jeg kan ansætte til at køre off shores.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Det gør den, men endda fra forskellige leverandører og i forskellige mængder. Som jeg sagde, kunne jeg få 5 venner til at hente en æske bihulepiller og købe ting til at lave alt det andet og producere 10 gram ild for 100 dollars. Hvis jeg skulle bruge 1 kg, var det, hvad jeg betragtede som 1000 $ plus forbrug, men bagefter ville du stadig have udstyret, og det andet kg kunne være 250 $ i materialer. Jeg har ikke fundet materialer, jeg skønner bare. En æske bihulepiller kan være 20×120 mg (2,4 g), og du kan få 1,8 g ud af det og betale 10-20 $. Du kan måske finde et kg Eph til 1000 dollars. Det er 1/10 af prisen. Hvis du skraber tændstikker, vil du i sidste ende opdage, at det koster mindre at ødelægge batterier. Svovlsyre er meget billigere end saltsyre, når man tænker på, at man kan købe H²SO⁴ til 90 %+ i byggemarkedet, men man skal bestille 37 % hcl. Kort sagt er hjemmearbejde den største del af arbejdet.