Question Hvordan renser jeg amfetaminsalt?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Jeg fulgte vejledningen fra Breaking Bad-kanalen, og jeg tror, at jeg fik 60 % amfetamin og 40 % sulfat, hvilket gĂžr det til amfetaminsalte. Jeg spekulerer fĂžrst pĂ„, hvad der formodes at komme fra NaBH4 og P2NP reduktiv animationsprocessen, og hvordan renser jeg det?!?🙏

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Din skrivning forvirrer mig meget, jeg forstÄr ikke, hvad du mener, nÄr du siger, at du fÄr 60% amfetamin og 40% sulfat, fordi det ikke giver nogen mening, sulfatet er bare det salt, der vil udfÊldes, nÄr du tilsÊtter svovlsyre til en amfetaminfri base, ligesom hvis du tilsÊtter en anden syre sÄsom saltsyre, vil du fÄ saltet i form af hydrochlorid, sÄ der mÄ vÊre en fejl i skrivningen, fordi det som sÄdan ikke giver mening. Reduktion af p2np pÄ en hvilken som helst mÄde (al/hg eller natriumborhydrid) vil resultere i amfetaminfri base, og hvert kemikalie vil frit kunne danne det salt, der passer bedst til det, ud fra den frie base, der er opnÄet ved en hvilken som helst reduktionsmetode. Med hensyn til rengÞring af amfetaminsalte, der kan vÊre forurenet af fejl i syntetisatoren, er en god og den mest anvendte mÄde af alle at oplÞse amfetaminsaltet i iskold acetone i en kort periode og filtrere det, fordi mange urenheder ender med at blive oplÞst i acetone, og amfetamin ikke oplÞses i acetone, sÄ lÊnge det er meget koldt, da dets oplÞselighed i det er nul. Jeg hÄber, at jeg har afklaret noget for dig. Mange hilsner og velsignelser.

• Like
Reactions: HHH

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Tak for det!!! Mit spÞrgsmÄl var "Hvordan renser jeg amfetaminsalte til amfetamin?". Jeg vil prÞve metoden med kold acetone og se, om det virker. MÄ jeg spÞrge om, hvilken renhed vi fÄr efter denne filtrering?