J Jack Don't buy from me Resident Joined Oct 24, 2021 Messages 53 Reaction score 18 Points 8 Mar 10, 2022 #1 Jeg har dimethylformamid og er usikker på, hvordan jeg skal omdanne det til formamid.
WillD Expert Joined Jul 19, 2021 Messages 774 Reaction score 1,061 Points 93 10 Mar #2 Kun den metaboliske vej ved hjælp af menneskelige og animalske leverenzymer, den anden vej er ikke kendt for mig, hvis nogen ved det, kan de dele. Upvote 0 Downvote
Kun den metaboliske vej ved hjælp af menneskelige og animalske leverenzymer, den anden vej er ikke kendt for mig, hvis nogen ved det, kan de dele.
J Jack Don't buy from me Resident Joined Oct 24, 2021 Messages 53 Reaction score 18 Points 8 11 Mar #3 Jeg vil tilsætte 37 % saltsyre og destillere den vandige myresyre, der er forurenet med saltsyre. Upvote 0 Downvote
T thachemist Don't buy from me New Member Joined Mar 17, 2022 Messages 1 Reaction score 0 Points 1 17 Mar #4 Lad være med at prøve at lave myresyre med DMF massivt affald. Lav det i stedet af glycerin og oxalsyre. Det er meget nemt at gøre. Må jeg spørge, hvordan det lykkedes dig at få fat i DMF? Upvote 0 Downvote
Lad være med at prøve at lave myresyre med DMF massivt affald. Lav det i stedet af glycerin og oxalsyre. Det er meget nemt at gøre. Må jeg spørge, hvordan det lykkedes dig at få fat i DMF?
J Jack Don't buy from me Resident Joined Oct 24, 2021 Messages 53 Reaction score 18 Points 8 17 Mar #5 Kan du ikke købe det fra kemiske forsyningsvirksomheder, er det ikke ulovligt. Upvote 0 Downvote