Question Hvordan kan jeg få noget sendt til mig, uden at det er forbundet med mig?

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
30
Jeg er i USA, er postkasser sikre nok længere? Hvordan fungerer det? Hvordan modtager jeg denne slags ting.... Jeg spørger, fordi det sidste, jeg ønsker ved import fra et andet land, er, at tolden i værste fald kan spore mig... Eller selv herhjemme kan jeg ikke risikere, at en afsender er en "honeypot" .... Jeg har allerede en tidligere narkoanklage, så alt, hvad jeg bliver involveret i, vil være ret fordømmende ... så der er ikke plads til at dumme sig. ....

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,100
Deals
1
Ikke i dit navn-bokse er ikke sikre nok. En postkasse er bare en beholder, ikke anderledes end en kasse ved siden af gaden. Du er nødt til at skabe en falsk identitet eller låne en andens, få en boks i deres navn, bruge et engangskort eller noget, der ikke er knyttet til dig. Få en person, du stoler på, til at modtage det. De skal være helt rene og ikke på nogen måde være forbundet med at købe det, så de kan benægte det, hvis politiet leverer det. Jeg er i præcis samme båd og prøver at finde ud af, hvordan jeg kan modtage smuglergods uden at blive opdaget. Der er et sikkerhedsforum, du helt sikkert bør tjekke ud, men noget af det, jeg læser der, tror jeg ikke engang, at jeg kunne lære at gøre i dette liv. Den rigtige leverandør er altafgørende. Forestil dig en kasse fra XuCuingchong chemical company i tolden, adresseret til en person. Tror du, de bliver mistænksomme? Det minder mig om, at det kan være en teknik at gemme sig bag et firma, virkeligt eller indbildt. Jeg svarer mest for at se, hvad andre siger, fordi jeg er her nu.