Jeg kan se, at du har fået en masse svar ved at antage, at de er gode, hvem der skrev dem, jeg læste ikke, du kan udtrække psilocybin ved at male dem ned, og jeg tror, at en 1:1 efter vægt af ethanolekstraktion under antagelse af med noget vand, der senere destilleres, ville være mit bedste gæt på en enkel måde at fremstille et ekstrakt fra dine mushys, jeg har skoæsker med pan subtrops lige nu og nogle misundelsesmonotubs, det har været en mykologisk hot streak for mig, kontamfri i så lang tid, at jeg har brændt igennem alle agarplader og overførsler samt de fleste korn til korn fra de første overførsler, jeg har nogle lilla mystiske lc, der koloniserer så hurtigt og laver et godt produkt, hvis du prøver at udtrække dem til flydende ethanol og eller ethanol og dh20 vil være en rute, vil jeg vædde på, at du kan finde processen meget let, de er lovlige mange steder nu, hvad jeg gør er fantastisk og op alle mine aborter eller side eller er det, der ikke ligner noget, jeg nogensinde giver nogen i en sækkeperiode, og når de bygger op til en kvart krukke, lægger jeg dem i en magisk kugle til en kort burstcyklus og får derefter denne meget rene citronsaft fra hele fødevarer, der smager så godt, og jeg blander de to, du kan filtrere efter et par timer, men jeg lader det normalt gøre det ved stuetemperatur i 12 timer, fryser chil og filtrerer derefter og drikker citronsaften i shots, det er bedre end nogen chokoladebarer eller noget, jeg har lavet, du kan naturligvis distribuere det på den måde, og citronsyren gør en enorm forskel have det sjovt derude og se dit ego lol