Jeg kan forestille mig, at det kun er muligt at købe dem i Storbritannien mod bevis for en kommerciel licens.
Der sælges masser af nitroethan/nitromethan på Ebay, men mange sælgere beder om en eller anden form for bevis.
Det ville være let at forfalske, men du kan prøve at finde registreringsnumre på virksomheder, der måske har noget at gøre med brugen af kemikaliet, men som ikke er til stede på nettet, så det er svært at finde kontakter. Du kan finde disse numre på flere hjemmesider, der må være landespecifikke hjemmesider for kun britiske virksomheder, men helt sikkert også EU-specifikke hjemmesider for alle registrerede virksomheder i EU. Jeg ville kun prøve dette, når jeg bestiller til en adresse, der ikke kan forbindes med mig.
En anden mulighed er Tyskland, Polen eller Kina. Der er mange leverandører i hvert af disse lande, der kan sende disse kemikalier til dig, og som måske er villige til at ommærke dem.
Jeg har lige sendt omkring 30 kasser med 1 x 20 liter i hver kasse med methanol, ethanol, methylamin og lignende flydende kemikalier. Jeg har blot mærket dem som rengøringsartikler, og de er alle blevet sendt fra Polen via Tyskland til Belgien.
Da transport af disse varer i form af logistisk overførsel fra land til land ikke er ulovlig, men blot begrænset, kan dette give dig en anden mulighed.
Du kan gøre det på den klassiske måde og købe det i et land som Polen fra et firma, der ikke vil stille dig spørgsmål, få officielle eksport-/importdokumenter og sende det med en officiel kurer... der er også masser af private kurerer aktive på Ebay, der kører ugentligt fra Polen tilbage til Storbritannien og omvendt, hvis du finder en, der stadig har kapacitet i sin lastbil, kan du booke pladsen ganske billigt, de stiller også mindre spørgsmål normalt.
I dette tilfælde ville jeg bruge stjålne eller falske virksomhedsdata for kureren samt en adresse, der ser ud til at være fælles, men som ikke kan forbindes med mig.
Jeg håber, at dette kan hjælpe